Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Garść szczegółów na temat Stalker 2. Czas rozgrywki i tryby grafiki

Plus: o zakończeniach.

Chiński serwis GamerSky przeprowadził wywiad z twórcami oczekiwanego Stalker 2. Deweloperzy z GSC Software ujawnili szereg szczegółów na temat nadchodzącej produkcji.

Detale nie należą zapewne do tych szczególnie istotnych, ale dowiadujemy się na przykład, że ukończenie głównej linii fabularnej powinno zająć nawet 40 godzin, co brzmi całkiem imponująco, jak na współczesną strzelankę FPP. Co więcej, szykowane są cztery zakończenia.

Nie zabraknie także zadań pobocznych, a te mają rozgałęziać się w zależności od podejmowanych przez graczy wyborów. Niektóre misje tego typu wpłyną też na wydarzenia z głównej osi opowieści.

Dziennikarze z Chin zapytali nawet o tryby graficzne na Xbox Series X. Opcje będą najwyraźniej dwie, zgodnie z dzisiejszą modą: jakość lub wydajność. Ten drugi celuje w 60 klatek na sekundę, a więcej szczegółów na temat pierwszej możliwości poznamy później, ponieważ wciąż trwają prace nad optymalizacją.

Deweloperzy zachwalają silnik Unreal Engine 5, umożliwiający wprowadzenie bardziej realistycznego cyklu dobowego, z płynnym przejściem pomiędzy dniem i nocą oraz przeróżnymi warunkami pogodowymi.

Jeśli mowa o drobnostkach na temat rozgrywki, możliwe będzie skradanie i skryte zabijanie przeciwników nożem, a trafienia w głowę powinny zabijać jednym strzałem.

Stalker 2 nie ma obecnie konkretnej daty premiery, zaplanowany na pierwszy kwartał przyszłego roku. Twórcy z GSC Game World wyjaśniają, że obecnie trudno im stwierdzić, jak blisko zakończenia pracy się znajdują, ponieważ nadal trwa szlifowanie szczegółów.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

S.T.A.L.K.E.R. 2

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze