Bethesda musi zwrócić pieniądze za Fallout 76 niezadowolonym graczom z Australii

Po interwencji organizacji konsumenckiej.

Australijska Komisja Konkurencji i Konsumentów nakazała firmie ZeniMax - właścicielowi Bethesdy - zwrot pieniędzy graczom niezadowolonym z zakupu sieciowego Fallout 76.

Prawo w Australii pozwala klientom na ubieganie się o refundację, jeżeli dany produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem. Wydawca wieloosobowej gry przekonywał jednak, że w przypadku wspomnianego tytułu nie ma takiej możliwości, czym wprowadzał w błąd.

f76_zwrot
Fallout 76 sprawia graczom wiele problemów

W wystosowanym komunikacie przedstawiciele organizacji wyjaśniają, że konsumenci domagali się pieniędzy, ponieważ Fallout 76 miał poważne usterki. Gracze zmagali się z licznymi problemami, w tym związanymi z oprawą graficzną i działaniem serwerów.

Komisja otrzymała szereg skarg na postępowanie wydawcy. Po rozpatrzeniu sprawy nakazała firmie zrealizowanie próśb o refundację. O zwrot kosztów mogą ubiegać się Australijczycy, którzy kupili sieciową grę pomiędzy 24 listopada 2018 roku a 1 czerwca 2019 roku.

- ZeniMax przyznało, że prawdopodobnie wprowadziło niektórych australijskich konsumentów w błąd o prawie do odzyskania pieniędzy w sytuacji, gdy napotkają na błędy w Fallout 76 - twierdzi Sarah Court z organizacji.

Wieloosobowa produkcja od dnia premiery zmaga się z licznymi problemami. Dodatkowe kontrowersje wywołało niedawne wprowadzenie opcjonalnego abonamentu, który oferuje szereg bonusów.

Źródło: ACCC

Następnie: Death Stranding - PS4 kontra PS4 Pro. Porównanie grafiki

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami