Todd Howard żałuje, że beta Fallout 76 była zamknięta

Nie wszyscy mogli przekonać się, z jaką grą mają do czynienia.

Todd Howard, dyrektor projektu przy Fallout 76, stwierdził w rozmowie z dziennikarzami serwisu GameSpot, że najbardziej żałuje tego, że Bethesda nie zorganizowała bardziej otwartych testów ubiegłorocznej produkcji.

Deweloper zasugerował, że po dostępnych dla każdego testach, więcej osób miałoby pełną świadomość tego, jaki kierunek obrano dla najnowszej odsłony serii.

- Najbardziej żałuję, że nie zrobiliśmy bety, w którą mogłoby zagrać więcej osób - powiedział Howard. - Gdybyśmy na przykład dali betę za darmo dla każdego posiadacza Fallouta 4, gdyby była aktywna przez całą dobę i wiele dni, moglibyśmy wyraźniej zobaczyć z czym musimy sobie poradzić.

Fallout 76 nie spotkał się z najlepszym przyjęciem. Zarówno przedstawiciele mediów, jak i gracze, krytykowali produkcję - szczególnie w okresie premiery, kiedy twórcy zaczęli dopiero poprawiać różne niedociągnięcia.

Bethesda cały czas rozwija tytuł. Zaledwie kilka dni temu wprowadzono między innymi tryb battle royale.

f7676
Battle royale pasuje do klimatów postapokalipsy

Część deweloperów pracuje niezmiennie nad nową zawartością do Fallouta 76, ale oddzielne zespoły Bethesda Game Studios zajmują się też obencie produkcją dwóch gier RPG - kosmicznego Starfield oraz The Elder Scrolls 6.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami