Devil May Cry 5 - sekretne zakończenie, szybkie ukończenie gry

Czyli jak pokonać Urizena i odblokować nowy poziom trudności.

W Devil May Cry 5 istnieje sekretne zakończenia, które umożliwia błyskawiczne ukończenie gry. Jest ono związane z bossem Urizenem, a konkretnie z walkami, które prowadzimy z nim w jednej z dwóch misji:

Patrząc pod kątem fabularnym dotarcie do Urizena w obydwu przypadkach powinno finalnie zakończyć się przegraną bohatera. Postać jest bowiem za słaba na walkę z przeciwnikiem i prędzej czy później przeciwnik zwycięża.

Jeśli jednak wykażemy się cierpliwością i odpowiednim podejściem, to istnieje możliwość pokonania Urizena zarówno w prologu, jak i we wspomnianej misji 8. Co należy uczynić, aby do tego doszło?

urizen
  • Skupić się na unikaniu wrogich ataków - to podstawa, ponieważ ataki rywala są niezwykle silne i mogą szybko doprowadzić do końca pojedynku.
  • Zniszczyć kryształ ochronny (1) - możesz atakować go z dystansu lub z bliska. Pierwszy wariant jest bezpieczniejszy, a drugi szybszy, ponieważ zadajesz więcej obrażeń.
  • Zaatakować Urizena (2) - po wcześniejszym zniszczeniu kryształu zadaj mu, jak najwięcej obrażeń. Spiesz się, ponieważ po chwili kryształ się odnowi.
  • Warto korzystać z demonicznej przemiany, aby regenerować poziom zdrowia bohatera i zadawać przeciwnikowi większe obrażenia.

Po pokonaniu Urizena w ten sposób odblokujesz specjalne osiągnięcie oraz doprowadzisz do zakończenia gry i wyświetlenia listy płac, jednak bez końcowych przerywników dostępnych w kampanii fabularnej. Ponadto od razu odblokujesz wyższy poziom trudności.