W poprzedniej misji, To są ziemie Murfreech, oczyściliśmy jaskinię z niebezpiecznych osobników i uratowaliśmy pewną kobietę. Tym samym znaleźliśmy miejsce, które posłuży gangowi jako nowa kryjówka. W tym momencie zaczynamy również szósty - ostatni przed epilogiem - rozdział gry.

Wyzwania w tej misji:

  • Ukończ misję w czasie poniżej 3 minut i 5 sekund

Misja ta rozpoczyna się dość nietypowo - znacznik kolejnego zadania będzie wskazywał na miasto Saint Denis, ale krótko po dotarciu do miejscowości, Arthur zacznie się czuć bardzo źle. Uruchomi się przerywnik filmowy, w którym zejdziesz z konia i upadniesz na ziemię. Zaopiekuje się tobą przypadkowy przechodzień - podążaj za nim, aż trafisz do gabinetu lekarza - usiądź na krześle, abyś został zbadany.

Okaże się, że Arthur jest chory na gruźlicę. Od tego momentu możesz spożywać ograniczoną ilość jedzenia i napojów. Po wyjściu na zewnątrz po prostu idź przed siebie ulicą, a zadanie się zakończy.

Misja: Ikar i przyjaciele

Zaraz po zakończeniu poprzedniego zadania wciąż znajdujesz się w Saint Denis. Jest to więc doskonała okazja, aby zrealizować kolejne zadanie główne. W tym celu musisz udać się do Sadie Adler oznaczonej na poniższym obrazku. Postać symbolizuje żółta ikona z czarnym symbole „SA”. Sadie znajduje się w okolicznym saloonie.

Zleceniodawca: Sadie Adler

Wyzwania w tej misji:

  • Utrzymaj balon na odpowiedniej wysokości przez całą podróż
  • Oddaj 5 celnych strzałów w głowę z pokładu balonu
  • Ukończ z celnością na poziomie przynajmniej 70%
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie
178

Misja rozpocznie się automatycznie po wejściu do środka. Tym samym powraca wątek związany z uwięzionym Johnem Marstonem. Po scence wprowadzającej wsiądź na konia i podążaj za Sadie. Po dotarciu na miejsce poznasz pana Bullarda, właściciela balonu. Po kolejnej scence znajdziesz się w koszu, sterując balonem.

Na początku masz możliwość podkręcania palnika, aby się wznosić. Przytrzymuj R2/RT, aby przemieszczać się wyżej, ale obserwuj jednocześnie wskaźnik wysokości (1) w prawym dolnym rogu ekranu. Gdy wskaźnik zmieni swój kolor na żółty, znajdujesz się wówczas na optymalnej wysokości.

179

Uważaj jednak, by ten nie przekroczył żółtej kreski - wówczas będziesz zbyt wysoko. Utrzymuj wysokość przy kontrolowaniu znacznika - w pewnym momencie kreska na ikonie zacznie się obniżać, a więc zdecydowanie rzadziej używaj R2/RT. Po jakimś czasie musisz namierzyć Johna przy pomocy lornetki. Spójrz w prawo, w kierunku grupy więźniów na polu uprawnym (2)

Wasza obecność pozostanie jednak zauważona. Strażnicy zaczną strzelać - wówczas wzbij się ponownie na wymagają wysokość. Po jej osiągnięciu uruchomi się krótki przerywnik, po którym z powietrza wspieraj ostrzałem Sadie. Likwiduj wrogów do momentu, gdy właściciel balonu zostanie zastrzelony.

Następnie utrzymuj wskazaną w prawym dolnym rogu ekranu wysokość - po przeleceniu nad mostem i dobraniu optymalnej wysokości, Sadie chwyci linę. Następnie wychyl lewy analog do góry i szybko wciskaj X/A. W ten sposób wciągniemy naszą towarzyszkę. Potem zostanie już tylko pozbycie się nieprzyjaciół już z poziomu ziemi. Po dłuższej strzelaninie misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały