Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Red Dead Redemption 2 - nieznajome osoby: Oczywiście jest Brytyjczykiem

Pan Margaret, poskramiaczka dzikich zwierząt.

Oczywiście jest Brytyjczykiem to kolejne z wieloetapowych zadań w Red Dead Redemption 2. Spotkasz w nim charakterystycznego pana Margaret, który w przebraniu kobiety poskramia dzikie zwierzęta, ku uciesze tłumu.

Wszystkie etapy zadania można wykonać „na raz”, bo aktywują się natychmiast - bez potrzeby czekania czy ponownego odszukiwania miejsca rozpoczęcia misji. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by zrobić sobie przerwę i wrócić do zadania nieco później.

Część pierwsza

Aby rozpocząć misję, kieruj się do Lonnie's Shack - to w połowie drogi między Rhodes a Emerald Station (1).

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Na miejscu zobaczysz ubranego na kolorowo mężczyznę siedzącego na przewróconym wozie. Margaret powie ci, że uciekły mu zwierzęta, dlatego jego kariera dobiegła końca.

Po konwersacji zakończysz pierwszy etap zadania.

Część druga

Twoim pierwszym realnym wyzwaniem jest odszukanie Zebry Margaret. W tym celu udaj się do białego znacznika na mapie - ikony MA. To na południowy zachód od Emerald Ranch.

Obszar, w którym może znajdować się zwierzę, jest dość duży. Przeszukaj go i wypatruj „dziwnego konia”, który różni się od reszty osobników. Kiedy znajdziesz zebrę, zostanie oznaczona na żółto na mapie.

Możesz albo uspokoić zebrę, albo schwytać ją na lasso. Kiedy przestanie się bać, pójdzie za tobą. Nic nie stoi również na przeszkodzie, by wykorzystać zwierzę jako środek transportu.

Żeby zakończyć tę część zadania, udaj się do obozu performera, zaznaczonego żółtą ikoną.

Część trzecia

Tym razem Arthur musi znaleźć tygrysa. Ponownie udaj się do miejsca zaznaczonego na mapie ikoną MA.

Gdy się tam pojawisz, wypatruj wozu na drodze, a potem przywitaj się z nieznajomą. Następnie udaj się do obszaru zaznaczonego na żółto i włącz Sokoli wzrok. Na śladach aktywuj tropienie przyciskiem R1/RB i podążaj za wskazówką.

Kiedy Arthur znajdzie i podniesie „lwa”, połóż ciało w oznaczonym na żółto wozie, a potem przykucnij przy kłodzie, niedaleko Sally.

Po wejściu pumy do wagonu, podejdź i zamknij drzwi. Wystarczy już tylko pojechać wozem do pana Margaret.

Część czwarta

Czwarta część zadania polega na odszukaniu właściwego lwa. Zwierzę widziano podobno w okolicach rancza Emerald, oznaczonego ikoną MA. Udaj się tam.

Kiedy tylko wjedziesz na ranczo, zobaczysz i usłyszysz dwóch mężczyzn, trzymających coś w stodole. To oczywiście poszukiwany lew.

Przejdź przez ogrodzenie i zagadaj do farmerów przytrzymujących drewniane drzwi. Wejdź do stodoły i przejdź parę kroków, aby aktywować scenę z ucieczką zwierza.

Sprawdź źródło zamieszania, wychodząc na zewnątrz. Okaże się, że lew dotkliwie zranił jednego z farmerów. Twoim zadaniem jest przeszukanie rancza.

Lew znajduje się w stodole naprzeciwko tej, w której byłeś przed chwilą. To miejsce oznaczone strzałką. Kiedy zbliżysz się do żółtego obszaru na mapie, lew wyjdzie z ukrycia.

Wkrótce zacznie na ciebie szarżować, a ty nie będziesz miał innego wyjścia, poza zabiciem drapieżnika. Na szczęście gra samoczynnie uruchomi tryb Zabójczej precyzji, więc wystarczy oddać parę strzałów.

Po wszystkim możesz zdobyć trofeum z lwa - łapę.

Część piąta

Ostatnia część zadania - podobnie jak pierwsza - to tylko rozmowa. Udaj się do znanego już ci miejsca oznaczonego ikoną MA i porozmawiaj z performerem. Za wysiłek otrzymasz od Margaret szmaragd.


Read this next