W ramach poprzedniego zadania, Kto kiedyś kochał prawdziwie, pomagaliśmy naszej starej miłości. Czas jednak wrócić do gangsterskich obowiązków, a w tym celu rozmawiamy z nikim innym, jak z Johnem Marstonem - bohaterem pierwszej części Red Dead Redemption.

Zleceniodawca: John Marston

Wyzwania w tej misji:

  • Dostarcz wóz do punktu dostawy w czasie poniżej 1 minuty i 45 sekund
  • Zabij wszystkich strażników pociągu, zanim Sean otworzy ogień
  • Całkowicie splądruj wagon bagażowy
  • Ucieknij stróżom prawa w czasie poniżej 1 minuty i 30 sekund
  • Dokonaj 10 zabójstw, używając Zabójczej precyzji
  • Ukończ misję, nie wykorzystując przedmiotów uzupełniających zdrowie

Johna spotkasz pod drzewem w obozie Horseshoe Overlook. Przywitaj się z mężczyzną, aby zapoczątkować zadanie podzielone na dwie części, którego finałem w założeniu jest obrabowanie pociągu.

062

Pierwszym etapem przygotowania będzie zdobycie wozu z ropą. Po scence wprowadzającej sprawdź mapę, aby zlokalizować rafinerię i wozy - będą oznaczone żółtą ikoną drewnianego koła. Udajemy się tam więc i zakradamy do wybranego wozu.

Teren jest silnie strzeżony - możesz przeskoczyć przez płot i próbować eliminować strażników po cichu. Pamiętaj też, że dużo prostszy do zdobycia wóz z ropą (1) znajduje się we wschodniej części rafinerii.

063

Gdy go ukradniesz, od razu wyjedź nim przez bramę po lewej - jest strzeżona przez dwóch strażników, więc jeśli nie pozbyłeś się ich wcześniej, podniosą alarm. Nawet wtedy jednak po prostu jedź w wyznaczonym kierunku - powinieneś bez problemu zgubić ewentualny pościg.

Istnieje też inny trick, jeśli nie chcesz nikogo zabijać - klepnij konia w zad, aby ten ruszył przed siebie i błyskawicznie opuść teren rafinerii. Po zgubieniu poszukujących, po prostu sprawdź na mapie gdzie zatrzymał się wóz. Dotrzyj tam i przechwyć beczkę, a następnie udaj się we wskazane miejsce, gdzie schowasz wóz - musisz wjechać w obszar zaznaczony na żółto na radarze.

Jest to zakończenie tego etapu zadania. Misję kontynuujesz po powrocie do obozu, gdzie powiesz Marstonowi, że wóz czeka w wyznaczonym miejscu. Tym samym rozpocznie się kolejna część zadania. Udaj się do miejsca, gdzie pozostawiłeś wóz - będzie oznaczone żółtą ikoną z literą „J”.

Porozmawiaj z Seanem, którego znajdziesz na tyłach pozostałości po budynku. Automatycznie poczekacie do zmroku, po czym poprowadzisz wóz we wskazane miejsce. Po dotarciu na tory uruchomi się scenka przerywnikowa, w której chwilę później nadjedzie pociąg. Po zatrzymaniu pojazdu wejdź do wskazanego wagonu (2).

064

Rozpoczniecie obrabowywanie podróżnych. Podchodź do każdego po kolei i wykonuj interakcję za pomocą trójkąta/Y. Jeśli ktoś będzie oporny i nie zechce oddać kosztowności, po prostu go jednokrotnie uderz. Następnie podążaj na przód pociągu - w tym momencie gra nauczy cię korzystania z Zabójczej precyzji. To specjalny system spowolnienia czasu i planowania kolejnych strzałów.

Zastrzel najbliższego przeciwnika oraz tego, który chwilę później znajdzie się na dachu wagonu. Pozbywaj się kolejnych nieprzyjaciół i przebijaj się do przodu. W kolejnym wagonie okradnij wszystkie miejsca zaznaczone żółtymi ikonami na radarze w lewym dolnym rogu ekranu. Po splądrowaniu pociągu wywiąże się strzelanina z jeźdźcami (3), którzy pojawią się od południa.

065

Korzystaj z osłon, aby zminimalizować ryzyko postrzelenia. Staraj się także korzystać z systemu Zabójczej precyzji, która bardzo ułatwia trudniejsze starcia. Uważaj jednak, gdyż wrogowie nagle cię otoczą - wówczas musisz co jakiś czas zmieniać stronę. Po zlikwidowaniu wszystkich, dosiądź swojego konia i jak najszybciej opuść czerwony obszar na radarze w lewym dolnym rogu ekranu.

Gdy uciekniesz stróżom prawa, uruchomi się animacja, w której podzielicie się łupami. Po dialogu z kompanami misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały