W rozmowie z redakcją magazynu EDGE, Aaron Garbut - dyrektor artystyczny w Rockstar North - opowiedział, co jego zdaniem wyróżnia Red Dead Redemption 2 na tle pozostałych gier z otwartym światem. Najważniejsze informacje zebrał GamingBolt.

- Największą różnicą jest to, że nie tylko gracz odkrywa ciekawe aktywności, ale też świat nieustannie serwuje wrażenia w subtelny sposób - tłumaczy Garbut.

- Czy to grzechotnik, którego przestraszył się koń, zwierzęta, które czają się wśród drzew, ognisko wrogiego gangu w oddali, czy światła najbliższego miasta na horyzoncie: zawsze się coś dzieje.

Red_Dead_Redemption_2_21
Hej, przygodo!

Deweloper przekonuje, że nawet zwykła przejażdżka lub spacer po świecie może zakończyć się ciekawą przygodą, która „wciągnie gracza na dobre”.

Redakcja EDGE opisała też rozmiar mapy, nie podając jednak szczegółów. Dziennikarze twierdzą, że po maksymalnym oddaleniu widoku mapy, obszar zajmuje „dwa ekrany” szerokości, „i nawet więcej” długości. Nie wiadomo oczywiście jednak, jak przeliczyć to na konkretne dane.

Red Dead Redemption 2 zadebiutuje już w ten piątek, 26 października - na PlayStation 4 i Xbox One. Niewykluczone, że - wzorem GTA 5 - produkcja trafi później na PC.

Najważniejsze informacje o Red Dead Redemption 2:

Wszystkie informacje o RDR 2.

Reklama

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.