CD Projekt Red o filmowej narracji w Cyberpunk 2077

Kreowanie fabuły w kinowym stylu.

W wywiadzie dla CG Magazine Online, jeden z głównych animatorów pracujących nad Cyberpunk 2077 - Maciej Pietras - opowiedział o tym, jak CD Projekt Red zamierza przedstawiać historię poprzez reżyserowane, filmowe doświadczenia.

- Postanowiliśmy zmienić podejście do filmowości. W serii Wiedźmin prezentowaliśmy fabułę pracą kamery: odpowiednią reżyserią, układem postaci. To właśnie kadrowanie i reżyseria scen było główną osią dialogów i przerywników filmowych.

- W Cyberpunk 2077 używamy z kolei otwartego świata i rozgrywki w stylu RPG. Miksujemy te dwa aspekty ze sobą i okrywamy warstwą systemu interaktywnych scen - przekonuje Pietras.

cp2
CD Projekt Red przygotowuje kolejne filmowe doświadczenie

Animator stwierdził, że filmowość w Cyberpunk 2077 różni się od tej z grach o Białym Wilku - po części dlatego, że futurystyczny świat jest bardziej złożony, ale również ze względu na perspektywę pierwszoosobową, która podczas przerywników zostanie zachowana.

- Rezultat rozmów wynika z wyborów gracza. Mogę wyciągnąć broń i wtedy rozmowa obierze inny kierunek. Ten przykład pokazuje, w jaki sposób myślimy o filmowej narracji. To ogromna różnica względem serii Wiedźmin - tłumaczy animator.

Wciąż nie znamy daty premiery Cyberpunk 2077. Wiemy natomiast, że gra trafi na PC oraz PlayStation 4 i Xbox One.

Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:

Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

O autorze

Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

News Editor

Przemek na początku przygotowywał u nas materiały wideo, a obecnie jest autorem w dziale informacyjnym. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami