Cyberpunk 2077 - muzyka naturalniej połączona ze światem niż w Wiedźminie 3

Utwory dostosują się też do rozgrywki.

Kompozytor ścieżki dźwiękowej powstającego Cyberpunk 2077 - Marcin Przybyłowicz - w rozmowie z serwisem Gamer Professionals ujawnił nowe szczegóły na temat warstwy muzycznej produkcji.

W przeciwieństwie do osadzonego w uniwersum fantasy Wiedźmina 3, soundtrack będzie naturalniej połączony ze światem przedstawionym i narracją. W grze nie zabraknie zróżnicowanych elektronicznych odtwarzaczy, które mogą być źródłem dźwięków.

Przybyłowicz zwraca uwagę, że w produkcjach z Geraltem muzyka pochodziła jedynie od bardów, co mocno ograniczało deweloperów. W Cyberpunk 2077 twórcy mają więc znacznie więcej swobody, ale zarazem - więcej pracy.

Nie jest na razie jasne, czy nowy tytuł CD Projekt Red zaoferuje - wzorem na przykład cyklu GTA - licencjonowane piosenki. Zapytany o tę kwestię kompozytor stwierdził jedynie, że póki co nie jest uprawniony do poruszania tego tematu.

Artysta potwierdził jednak, że tak jak w Wiedźminie 3, ścieżka dźwiękowa dostosuje się do wydarzeń na ekranie. To oznacza, że decyzja o wdaniu się w potyczkę z przeciwnikami przełoży się na szybszą i gwałtowniejszą muzykę.

Cyberpunk 2077 nadal nie ma wyznaczonej daty premiery.

Najważniejsze informacje o Cyberpunk 2077:

Wszystkie informacje o Cyberpunk 2077.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami