Region Rzeki Henbane to jeden z trzech największych krain w Hope County. Podobnie jak w przypadku Gór Whitetail oraz Dolinny Holland należy ją przejąć z rąk Seedów, aby stanąć do pojedynku z Ojcem Josephem.

Rzeka Henbane, jako region, ma kilka charakterystycznych punktów i miejsc. Gdy spojrzymy na mapę, szybko zauważymy, że krainę otacza szeroka rzeka. Pływa po niej wiele patroli kultu, które dobrze jest likwidować w celu zdobycia punktów ruchu oporu.

W zachodniej części regionu stoi ogromny pomnik Josepha Seeda, który notabene będziemy mogli zniszczyć podczas jednej z misji. Obiekt jest na tyle duży, że widać go z daleka. Tym samym stanowi punkt odniesienia dla naszego miejsca położenia, co ułatwia rozeznać się w terenie.

Także i w tej krainie nie zabrakło misji i skrytek prepperskich, dzięki którym możemy możemy rozwinąć naszą postać, a także jest jednym ze sposobów na wzbogacenie się.

Informacje ogólne o skrytkach prepperskich

Zbiór informacji ogólnych o skrytkach prepperskich i misjach z nimi związanymi znajdują się na stronach:

Wyjaśniamy tam, gdzie dokładnie rozpoczynają się zadania preppersów, jak wygląda ich przebieg, a także na jakie nagrody możemy liczyć, gdy wykonamy misje z nimi związane.

Misje preppersów w regionie Rzeka Henbane (Faith)

W opisywanym regionie znajduje się dziewięć misji prepperskich. Skrytki znaleźć można na terenie całej krainy. Dzięki naszemu poradnikowi, w łatwy sposób możesz sprawdzić lokalizację poszczególnych skrytek.

Klikając na linki, zostaniesz przeniesiony na stronę, na której opisaliśmy: gdzie znajduje się start misji prepperskiej, jak dotrzeć do skarbu oraz jakich nagród możesz się spodziewać, gdy ukończysz zadanie Preppersów.

118

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

W Hope County znajduje się 28 skrytek prepperskich. Jedna w regionie Dutcha, jedenaście w Dolinie Holland, siedem w Górach Whitetail oraz dziewięć w regionie Rzeki Henbane. Przekierowania do poszczególnych misji prepperskich znajdziesz na stronach związanych z danym regionem (patrz powyżej lub zajrzyj do strony głównej poradnika do Far Cry 5).

Więcej artykułów od Marcin Dolata

RekomendacjaFar Cry 5 - Recenzja

Po prostu dobra zabawa.

Far Cry 5 - Ekowojownicy

Misja główna: niszczymy zapasy narkotyków.

Far Cry 5 - Przyjazne niebo

Misja główna: odzyskujemy helikopter Adelaide Drubman.

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Najnowsze

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Games with Gold maj 2018 - pełna oferta

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, Vanquish i inne.

God of War - Znaczniki informacji: Alfheim

Poznaj lokalizacje miejsc, gdzie możesz zdobyć wiadomości o świecie elfów.