Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Far Cry 5 dostał natywne 60 FPS na PS5 i Xbox Series X/S

Zapowiedziano też darmowy weekend.

W Far Cry 5 na konsolach PS5 i Xbox Series X/S zagramy od dziś w natywnych 60 klatkach na sekundę. Ponadto grę będzie można przetestować za darmo na wszystkich platformach od 23 do 27 marca.

Zgodnie z tajemniczą zapowiedzią, Ubisoft postanowił sprezentować fanom cyklu miłą niespodziankę. 5-letni już Far Cry 5 otrzymał aktualizację, dzięki której gra powinna utrzymać stałe 60 FPS na konsolach obecnej generacji. Do tej pory było to możliwe jedynie na urządzeniach Xbox dzięki technologii FPS Boost.

Francuski deweloper ogłosił przy okazji, że w ramach świętowania 5. urodzin gry zorganizowany zostanie darmowy weekend dla użytkowników wszystkich obsługiwanych platform, a więc PC oraz konsol PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S. Fabuła gry nie należy do najdłuższych, cztery dni powinny więc wystarczyć do ogrania samego wątku głównego.

Dla przypomnienia, akcja Far Cry 5 rozgrywa się w fikcyjnym hrabstwie Hope County, w którym kontrolę stopniowo przejmuje niebezpieczny kult. Na czele ugrupowania stoi ojciec Joseph Seed - główny antagonista gry. Gracz wciela się w agenta FBI wysłanego z misją zwalczenia sekty.

Piąta odsłona serii spotkała się z całkiem ciepłym odbiorem, a dziś może się pochwalić wynikiem 78 punktów na 100 w serwisie Metacritic. Gracze docenili rozbudowane aspekty rozgrywki oraz charyzmatycznego antagonistę. Oczywiście nie brakowało również głosów krytyki, wynikających głównie z „odgrzewanej” formuły serii oraz niedopracowanej sztucznej inteligencji przeciwników.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Far Cry 5

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Nikodem Idziak

Nikodem Idziak

News Writer

Kolekcjonuje wszystko, co bezużyteczne - od platynowych trofeów, po butelki po winie. Zakochany w RPG-ach, ambiencie i twórczości Boba Rossa.
Komentarze