BioWare opublikowało nowy materiał promocyjny dla sieciowej gry akcji Anthem, stawiając na humorystyczne podejście. Twórcy postanowili sponsorować labirynt, jaki co roku powstaje w polu kukurydzy w kanadyjskim Edmonton.

Studio poprosiło o takie przygotowanie projektu, by całość przypominała pancerz wspomagany, jeden z najważniejszych elementów produkcji.

1
Wszyscy lubią kukurydzę

- Anthem to coś całkowicie nowego dla BioWare. Dlatego też chcieliśmy promować grę w sposób, z jakiego wcześniej nie korzystaliśmy - zapewnia reżyser Jon Warner, odpowiedzialny ostatnio za Mass Effect: Andromeda.

Jak ujawnia materiał wideo, proces powstawania labiryntu nie jest zbyt skomplikowany. Całe pole jest obsiewane kukurydzą, a następnie - gdy pojawiają się pierwsze rośliny - twórcy wykopują sadzonki w określonych miejscach.

- Gdy zostałem poproszony o przygotowanie projektu, pomyślałem sobie, że to jest właśnie największe wyzwanie w mojej karierze - komentuje Neil Thompson, dyrektor artystyczny, który jeszcze niedawno odpowiadał między innymi za animacje w Mass Effect: Andromeda.

Anthem debiutuje jesienią przyszłego roku na PC, PS4 i Xbox One.

Reklama