Ghost Recon Wildlands - DJ Perico

Przesłuchujemy radiowca.

Po przesłuchaniu ochroniarza w poprzedniej misji od razu oznaczona zostanie kolejna. Udaj się do punktu zbiórki Pucara Charlie, ale nie jedź od razu w kierunku celu. Spójrz na mapę - na południe od twojej pozycji jest śmigłowiec. Wsiadaj na motocykl i podjedź na to wzgórze.

Pozbądź się kilku wrogów, którzy znajdują się obok budynków przy helikopterze. Jednego z wrogów możesz przesłuchać, jeżeli dasz radę. Po wszystkim wsiadaj za stery śmigłowca i leć w stronę wielkiej świątyni, przy której jest ikona celu misji. Leć jednak w miarę nisko i od razu zacznij odbijać w prawo.

Problemem przy podejściu z powietrza są systemy rakietowe, które będą cię namierzać, jeżeli za bardzo się zbliżysz. Warto jednak zaryzykować, ponieważ dotarcie na miejsce autem zajmuje o wiele więcej czasu. Odpowiednie manewrowanie śmigłowcem sprawi, że ukończysz misję bardzo szybko i bez problemów, nawet bez wykrycia.

W razie czego pamiętaj, że nawet namierzenie przez wyrzutnię i odpalona rakieta nie oznaczają porażki. Gwałtowne ruchy i zmienianie pozycji oraz bujanie się w powietrzu pomogą uniknąć pocisku lecącego w twoją stronę.

grwdjperico1
Czerwoną strzałką oznaczyliśmy sugerowaną trasę lotu, a czerwone kółko to jedna z wyrzutni przeciwlotniczych

Kiedy okrążysz wyrzutnię - oznaczoną na powyższym obrazku - zacznij zbliżać się do wzgórza. Powinieneś znaleźć się między dwoma kolejnymi wyrzutniami. Jeżeli szybko zbliżysz się do zbocza, znikniesz z zasięgu obydwu dział. Ważne jest ostrożne sterowanie. Ustaw się tak, by tylko parę metrów nad ziemią lecieć w stronę dźwigów i świątyni (powinieneś mięć ją nieco po lewej stronie).

Leć na pierwszy wysunięty plac z kolumnami i wyląduj, gdy będziesz namierzany. Potem poderwij się szybko i leć na wyższy poziom, na sam szczyt. Tam wyląduj od strony zachodniej i wysiądź. Dzięki takiemu podejściu pozostaniesz niezauważony - przeciwnicy są z drugiej strony obszaru. Jest tam też nasz DJ.

Gdy opuścisz pojazd podejdź nieco w stronę oznaczonego jako cel obszaru i aktywuj drona. Oznacz wszystkich wrogów - na końcu obszaru, na dachu, jest snajper. Inni przebywają w budynku z cegły. Na prawo od tego budynku jest namiot - w nim czeka DJ Perico. Można go przesłuchać bez wywoływania alarmu.

Zacznij się skradać od strony przepaści, ale wcześniej zlikwiduj snajpera - na wszelki wypadek. Podchodząc do namiotu Perico zerkaj zza ramienia, czy akurat nie patrzy w twoją stronę. Gdy będzie stał plecami do ciebie, zbliż się i złap go. Rozpocznij przesłuchanie.

grwdjperico2
Perico dosyć często odwraca się tyłem do wejścia

Kiedy przesłuchasz DJ-a, misja się zakończy. Jeżeli chcesz, możesz przeszukać okolicę, ale nie ma tu nic szczególnie wartościowego. Jeżeli wywołasz alarm, musisz liczyć się z ostrzałem moździerzowym i śmigłowcami wroga. Może więc lepiej sobie darować.

Spis treści: Ghost Recon Wildlands - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Ghost Recon Wildlands - Inżynier

Po zakończeniu zadania nie musisz szukać danych, by odblokować kolejną misję - ta zostanie od razu oznaczona na mapie. Musisz udać się na tamę. To ostatnie zadanie fabularne w tym regionie. Przenieś się do punktu Pucara Alpha. Teoretycznie mógłbyś po prostu zabrać śmigłowiec z obecnego obszaru, ale musiałbyś znowu zmagać się z systemami rakietowymi.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami