Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost Recon Wildlands - Inżynier

Ratujemy inżyniera.

Po spotkaniu z DJ-em Perico i po przesłuchaniu go, na mapie zobaczysz ikonę ostatniej misji fabularnej. Możesz tam dotrzeć helikopterem z terenu poprzedniej misji, ale lepiej przenieść się do punktu zbiórki Pucara Alpha.

Na miejscu stoi śmigłowiec, więc to idealne miejsce do rozpoczęcia wycieczki. Oznacz na mapie ikonę misji i ruszaj. Najlepiej poleć nad zbiornik wodny i kieruj się na tamę tak, by wylądować pomiędzy jej środkiem (gdzie jest mała baza przeciwnika), a prawym krańcem (gdzie są inne umocnienia wroga).

W ten sposób oponenci cię nie dostrzegą. Nie przejmując się absolutnym brakiem realizmu takiej sytuacji, gdy już wylądujesz na tamie w odpowiednim miejscu, podejdź nieco do obszaru misji (byle nie za blisko) i aktywuj drona, by zacząć oznaczanie żołnierzy kartelu.

Idealne miejsce na wylądowanie - możesz nie wierzyć, ale nikt cię tutaj nie zauważy

Zbliżaj się do bazy wroga. Na początku pozbądź się snajpera z budynku przy moździerzu. Później poczekaj, aż jeden strażnik podejdzie do wjazdu i stanie między kontenerami - wtedy możesz go zlikwidować z daleka. Byle po cichu.

Podejdź do kontenerów. Wychyl się, by oznaczyć dwóch opancerzonych wrogów na drugim końcu bazy. Każ ich zlikwidować towarzyszom, nieważne czy komputerowym, a sam zajmij się ostatnim wrogiem na dachu po lewej. Kiedy pozbędziecie się tych oponentów, skradając się zmierzajcie w stronę celu.

Zostało sześciu wrogów. Nie możecie wywołać alarmu, bo cel może zginąć - a macie go przecież uwolnić. Dlatego też ważne jest szybkie rozwiązanie problematycznej sytuacji. Poczekaj moment, by móc znowu użyć oznaczenia wrogów do synchronicznego strzału. Oznacz dwóch stojących przy celu, a sam zastrzel trzeciego oponenta.

Następnie szybko podbiegnij bliżej i pozbądź się pozostałych trzech strażników, którzy stali nieco dalej. Nie powinni nawet zdążyć wezwać posiłków. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, podejdź do więźnia i uwolnij go. Teraz będzie za tobą podążał.

Zlikwiduj wrogów grożących inżynierowi, a później szybko tych po lewej stronie za kontenerem

Na początku misji polecaliśmy, żebyś dotarł na miejsce śmigłowcem - dzięki temu także ewakuacja porwanego jest bardzo prosta i praktycznie bezproblemowa. Przeciwnicy z końca tamy nawet nie zwrócą na was uwagi, możecie spokojnie odlecieć we wskazane miejsce. Pamiętaj tylko, by poczekać, aż inżynier wsiądzie do pojazdu.


Spis treści: Ghost Recon Wildlands - poradnik i najlepsze porady

Następnie: Ghost Recon Wildlands - Agent


Wyląduj w oznaczonym punkcie i zbliż się do drzwi chatki. Wciśnij wskazany przycisk, by zakończyć misję i obejrzeć scenę przerywnikową. To by było na tyle - była to ostatnia misja fabularna w Pucara. Możesz zająć się aktywnościami pobocznymi.

Zanim udasz się do nowego regionu, zostanie zlecona ci nowa misja fabularna w regionie La Cruz, w którym nie rządzi żaden kartelowy boss. Zostanie oznaczona na mapie. Udaj się na miejsce i przeszukaj pokój w budynku, następnie musisz dogonić mordercę, a w końcu udać się do kolejnego miejsca, by pokonać wrogów i zebrać dysk twardy.

Teraz polecamy przejść do kolejnego regionu Boliwii. Polecamy udać się do Malca. Jak zawsze, przeleć nad terytorium pojazdem lotniczym, bo odkryć punkty zbiórki.

Read this next