Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Podstawy budowania bazy w następnej aktualizacji No Man's Sky

AKTUALIZACJA: Łatka już dostępna.

Aktualizacja (27.11.2016): Obiecana aktualizacja do No Man's Sky została już opublikowana przez deweloperów ze studia Hello Games. Łatka oznaczona numerem 1.1 wprowadza podstawowe funkcje budowania bazy.

To jednak nie wszystko - twórcy dodali też trzy warianty rozgrywki. Normalny oferuje tradycyjną zabawę, natomiast w Creativity można konstruować duże fortece oraz bez ograniczeń eksplorować uniwersum. Ostatni - Survival - znacząco zwiększa poziom trudności.

Poza tym wewnątrz wspomnianych baz gracze mogą założyć farmy z hodowlą roślin oraz cennych minerałów. Pojawiła się też możliwość wyznaczenia punktów zapisu w dowolnym miejscu w świecie gry oraz pozostawienia wiadomości dla innych użytkowników.

Nie zabrakło też oczywiście licznych poprawek. Pełną listę wyeliminowanych błędów można znaleźć na oficjalnej internetowej stronie projektu.

Zobacz na YouTube

*

Oryginalna wiadomość (25.11.2016): Jeszcze przed końcem tygodnia No Man's Sky otrzyma nową aktualizację, jedną z większych wydanych do tej pory. Patch wprowadzi między innymi podstawowe elementy budowania bazy.

Deweloperzy z Hello Games poinformowali o swoich planach na oficjalnej stronie gry - to pierwsza wiadomość od twórców po niemal trzech miesiącach.

Projektanci przypominają, że po premierze No Man's Sky skupili się na pracach nad łatkami, których w sumie udostępniono siedem, a ostatnią z nich pod koniec września.

Później, w październiku i listopadzie, priorytetem dla deweloperów stała się zapowiedziana właśnie aktualizacja zwana Foundation Update. Może to świadczyć o jej dużej skali.

„Dyskusja na temat No Man's Sky była intensywna i dramatyczna. Milczeliśmy, ale słuchaliśmy i skupialiśmy się na dopracowywaniu gry, którą cały zespół kocha” - napisali przedstawiciele Hello Games.

„Bez względu na to czy wasze zdanie było pozytywne, czy negatywne - słyszeliśmy i mamy nadzieję, że te opinie pomogą nam ulepszyć produkcję”.

Deweloperzy zaznaczyli też, że to dopiero „początek długiej podróży”.

Wkrótce po sierpniowej premierze, na No Man's Sky spadła fala krytyki ze strony graczy, narzekających na szereg niespełnionych obietnic. Powstały obszerne strony internetowe poświęcone wyliczaniu tego, co producent Sean Murray powiedział przed debiutem, a czego ostatecznie w grze nie ma.

Read this next