Rainbow Six Siege z pakietem tekstur w wysokiej rozdzielczości

Tylko na PC.

Ubisoft opublikował pierwszą większą aktualizację sieciowej strzelanki Rainbow Six Siege, wprowadzając między innymi darmowy pakiet tekstur w wysokiej rozdzielczości na PC.

1
Nowy celownik Glaza

Nowe powierzchnie - do pobrania osobo w aplikacji Uplay - przeznaczone są dla najczęściej oglądanych elementów, takich jak postacie i bronie - wyjaśniono na oficjalnym forum dyskusyjnym.

Wydawca zaznacza, że tekstury wymagają 4 GB pamięci VRAM dla ekranów 1080p i 1440p, ale już osoby zainteresowane rozdzielczością 4K powinny posiadać ponad 6 GB pamięci graficznej, ze względu na zwiększone wymagania dla cieni i oświetlenia.

Aktualizacja rozwiązuje też szereg pomniejszych błędów, a także usprawnia wykrywanie trafień. Ta ostatnia kwestia jest jednak ciągle dopracowywana, ponieważ kłopoty w tej sferze związane są z większą liczbą problemów, także po stronie serwerów.

W planach jest między innymi aktualizowanie pozycji gracza 60 razy na sekundę (zamiast 30, jak teraz). Do tego możliwość wybrania regionu świata, z jakim się łączymy.

W osobnym komunikacie poinformowano, że w przyszłym roku gra wzbogaci się o osobną playlistę z „hardcore'owymi” trybami zabawy, z większym poziomem trudności. Szczegóły nie są obecnie znane, ale możemy liczyć na przykład na ograniczony HUD.

„Rainbow Six Siege oscyluje nieco bardziej w kierunku akcji i widowiskowych potyczek, ale jednocześnie nie neguje konieczności strategicznego podejścia. Gra nie zawiedzie żadnego miłośnika taktycznych strzelanek” - napisał w recenzji Łukasz.

Masz chwilkę? Zobacz także:

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Crysis 4 oficjalnie zapowiedziany

Aktualizacja: Crytek potwierdza. Jest też teaser.

Doniesienia o CoD Warzone 2 niepokoją fanów

Martwią się utratą postępów w pierwszej części gry.

Valve po cichu zmieniło interfejs Half-Life 2 - przed premierą Steam Deck

Większe ikony i przystosowanie do obsługi padem.

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami