Misja pojawi się w dzienniku automatycznie po ukończeniu zadania dla Bractwa Stali o nazwie „Stalowy cień", po tym, jak w bazie organizacji porozmawiasz z paladynem Dansem. Od tej pory będzie mógł ci towarzyszyć w trakcie eksploracji świata oraz wykonywania misji.

z066

Na początku musisz przejść się po bazie i porozmawiać z czwórką osób - kapitanem Cadem (przeprowadzi ankietę medyczną), prefektem Quinlanem (zleci ci odszukanie pewnych dokumentów technicznych), prefektem Teaganem (kwatermistrz, u którego możesz kupić zaopatrzenie i podjąć się nowego zadania) oraz prefekt Ingram (pokaże ci pancerz wspomagany T-60, z którego możesz korzystać - obrazek powyżej).

Po zwiedzeniu pokładu i porozmawianiu z najważniejszymi, wskazanymi osobami, misja automatycznie dobiegnie do końca. W dzienniku pojawi się natomiast następna - „Bez litości".

Następnie: Fallout 4 - Bez litości

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Western VATS - mod do Fallout 4

Nowe dźwięki dla systemu VATS inspirowane klasykami kina dzikiego zachodu.

Zniesienie limitu kompanów - mod do Fallout 4

Zabierz w podróż więcej towarzyszy.

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Najnowsze

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Games with Gold maj 2018 - pełna oferta

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, Vanquish i inne.

God of War - Znaczniki informacji: Alfheim

Poznaj lokalizacje miejsc, gdzie możesz zdobyć wiadomości o świecie elfów.