Symulator wyścigów Project Cars opóźniony do przyszłego roku - raport

AKTUALIZACJA: Dystrybutor potwierdza.

Aktualizacja: Firma Bandai Namco - dystrybutor Project Cars - potwierdziła, że nowa data premiery gry to 20 marca 2015 roku.

Japońska korporacja powtórzyła wcześniejsze słowa producenta - dodatkowy czas przełoży się na dopracowanie szczegółów i lepszą jakość produkcji.

*

Oryginalna wiadomość: Slightly Mad Studios zdecydowało się opóźnić premierę symulatora wyścigów Project Cars do marca przyszłego roku.

1

Doniesienia nie zostały jeszcze potwierdzone publicznie, ale informację o takiej treści opublikowano na zamkniętym forum dyskusyjnym oraz w aktualizacji dla graczy wspierających tytuł na Kickstarterze.

Debiut planowano na 21 listopada. Platformy docelowe to PC, PlayStation 4 i Xbox One. Edycję Wii U już wcześniej ogłoszono na 2015 rok.

Treść wiadomości od twórców ze Slightly Mad Studios ujawnili użytkownicy serwisów SixthAxis i NowGamer.

Jako wyjaśnienie decyzji, producent Andy Garton podaje między innymi silną konkurencję w postaci The Crew od Ubisoftu oraz Grand Theft Auto 5 na PlayStation 4 i Xbox One.

„Wiemy, że może trudno w to uwierzyć, ale miałoby to duży wpływ na naszą sprzedaż początkową, która jest kluczowa. Bardzo szybko stało się jasne, że musimy zmienić okres debiutu” - napisał deweloper.

„Inny czynnik, z którego większość zapewne zdaje sobie sprawę, to potrzeba dalszego szlifowania elementów produkcji. Pracowaliśmy bardzo ciężko, by dotrzymać terminu i pewnie by się udało, ale w głębi ducha wiedzieliśmy, że rezultatem byłaby niższa jakość.”

„Project Cars to nie zwykła »następna gra« dla naszego studia. Tworzymy nową, własną licencję, która może w naszej ocenie odnieść sukces w dłuższym terminie. Kluczowe jest, by premiera była sukcesem, budując podstawy pod dalszy rozwój.”

„Styczeń to zazwyczaj miesiąc z niską sprzedaży, podobnie jak luty. Marzec jest więc idealnym okresem” - kończy Garton, dodając jeszcze informacje o pozyskaniu dodatkowego finansowania, gwarantującego spokojne prace.

Reklama

Skocz do komentarzy (5)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Forza Horizon 5 krytykowana przez weterana serii

Jako problemy wymienia m.in. zawodny tryb sieciowy i napływ oszustów.

Na stronie

Komentarze (5)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami