Eurogamer.pl

Star Wars Battlefront 2 - zdobycie herosa zajmie nawet 40 godzin

EA komentuje sytuację.

Jeden z graczy Star Wars Battlefront 2 obliczył, ile czasu zajmie odblokowanie nowej postaci w grze, jeśli nie decydujemy się na korzystanie z transakcji cyfrowych - nawet 40 godzin.

Nowa produkcja nagradza wirtualną walutą w zależności od czasu rozgrywki, nie - jak poprzednio - na bazie wyników w meczu, co ułatwia odpowiednie kalkulacje.

1

Kylo Ren nie dla wszystkich?

Użytkownik „Boba Fett” z serwisu Reddit sprawdził więc, ile - szacunkowo - czasu w trybie Galaktyczny Szturm potrzebujemy na odblokowanie postaci specjalnej, takiej jak Darth Vader.

Z obliczeń wynika, że jeden mecz trwa standardowo nieco ponad 11 minut, co przekłada się na około 275 kredytów. To daje 25,04 kredyta na minutę, co można bezpośrednio przeliczyć na kwoty we wbudowanym sklepiku.

Jak obliczył w ten sposób „Boba Fett”, pozyskanie jednej skrzynki z losową zawartością (za 4 tys. kredytów) to niecałe 160 minut rozgrywki. Jeśli jednak chcemy odblokować możliwość wcielenia się podczas meczu w postać specjalną, potrzeba 60 tysięcy kredytów - około 40 godzin zabawy.

Należy pamiętać, że powyższe kalkulacje obejmują same mecze w trybie Galaktycznego Szturmu, a więc nie uwzględniają dodatkowych kredytów pozyskiwanych za kończenie wyzwań czy pozyskiwanych w kampanii fabularnej.

Star Wars Battlefront 2 zmienia mechanikę zabawy jako postać specjalna. W poprzedniej odsłonie wcielenie się w takiego bohatera lub złoczyńcę wymagało po prostu znalezienia stosownego znacznika na mapie. Teraz dostęp należy odblokować za kredyty, a potem herosa wybieramy jak klasę, w menu. Najpierw należy jednak uzyskać odpowiednią liczbę punktów w meczu, nieco na wzór serii zabójstw w Call of Duty, ale bez przerywania cyklu po zgonie.

Jak można się domyślać, wieści o czasie potrzebnym na odblokowanie postaci - nawet jeśli nie do końca miarodajne - nie zostały przyjęte zbyt ciepło przez społeczność graczy, a oficjalna wypowiedź przedstawiciela EA wywołała tylko dodatkowe kontrowersje.

„Celem jest wywołanie poczucia dumy i satysfakcji po odblokowaniu różnych herosów” - czytamy w oświadczeniu. „Wybraliśmy początkowe wartości na bazie informacji z testów beta i innych zmian dokonanych przed premierą”.

Przedstawiciel EA zapewnia, że firma codziennie przygląda się średnim wartościom pozyskiwanych punktów i zamierza wprowadzać „ciągle poprawki” w tempie pozyskiwania kredytów i w cenach postaci, by upewnić się, że wyzwania w grze są „wciągające, satysfakcjonujące i oczywiście dostępne w ramach rozgrywki”.

„Poważnie? Zapłaciłem 80 dolarów za grę, by Vader był zablokowany?” - komentuje jeden z graczy, reprezentując ogólne nastroje w wątku w serwisie Reddit.

Reklama

Komentarze (7)

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...