Eurogamer.pl

Elex - Fort: misje poboczne

Zadania: Dostawa granatów, Środki obronne, Lepkie łapy, Brudne ręce, Życie i śmierć, Rewersy Gunna, sejf Elmara

Poniżej opisane misje mają swój początek w Forcie (zleceniodawcy znajdują się w mieście). Ich przebieg także toczy się siedzibie Banitów, przez co nie będziesz zmuszony wychodzić poza obręb osady. Zadania tyczą głównie mieszkańców i problemów z nimi związanymi.

Zwróć uwagę, że niektóre rozwiązania questów prowadzą do śmierci kluczowych postaci. Zabicie ich, może uniemożliwić ci kontynuowanie lub rozpoczęcie niektórych wątków. W tekście opisu zadań zostały umieszczone informacje na temat decyzji, których konsekwencje mogą zamknąć ci drogę do wykonanie niektórych misji.

Na tej stronie znajdziesz opisy następujących zadań:

  • Dostawa granatów,
  • Środki obronne,
  • Lepkie łapy,
  • Brudne ręce,
  • Życie i śmierć,
  • Rewersy Gunna i sejf Elmara.
142

Mapa misji pobocznych: Fort.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Misja: Dostawa granatów

  • Zlecający: Blake.
  • Cel: ukraść trzy skrzynie z granatami.
  • Doświadczenie: 100 (za zabranie trzech skrzyń z granatami) + 200 (za dostarczenie skrzyń z granatami); nagroda: trzy granaty odłamkowe lub 200 Kryształków (do wyboru).

Blake (1) poprosi cię o nietypową przysługę: kradzież trzech skrzyń granatów, które znajdują się w Bunkrze Księcia (2). Jeśli się zgodzisz, udaj się do miejsca, gdzie przebywa Księże Logan. Zejdź na niższy poziom. Skrzynie leżą na jednym z regałów. Zabierz je tak, aby Naczelnik obozu cię nie zauważył (poczekaj na moment, gdy nie będzie stał w pobliżu). Wróć do Blake'a i odbierz nagrodę (do wyboru: trzy granaty odłamkowe lub 200 Kryształków), co zakończy zadanie.

141

Skrzynie z granatami znajdują się w pomieszczeniu zlokalizowanym pod Bunkrem Księcia. Zabierz skrzynie, gdy Naczelnik obozu nie będzie patrzył w twoją stronę.

Uwaga! Wykonaj tę misję, zanim rozpoczniesz zadanie: Świeża krew, które może doprowadzić do śmierci Blake'a, co w konsekwencji uniemożliwi ci wykonanie powyżej opisanego questu.

Misja: Środki obronne

  • Zlecający: Pocisk.
  • Cel: przekonać Williama do wysłania posiłków.
  • Doświadczenie: 200-275.

Postać o imieniu Pocisk znajdziesz niedaleko północnego wejścia (3). Prawdopodobnie, gdy pierwszy raz dotrzesz do Fortu, razem z Lucy będzie zajęty walką z Robalami. Pomóż mu, w przeciwnym razie, pająkowate istoty mogą go zabić, co uniemożliwi ci rozpoczęcie tego zadania.

Rozmawiając z nim, Pocisk poprosi cię o wstawiennictwo u Williama (4). Twoim zadaniem będzie przekonanie go, aby wysłał posiłki, które mogą w walce z Robalami. Ilość wysłanych Banitów na miejsce stacjonowania Banity, jest uzależniona od ilości umiejętności przetrwania. Maksymalnie możesz poprosić Williama o wysłanie czterech Banitów do pomocy, a minimalnie - jednego.

Uwaga! Rabale to trudni przeciwnicy. Nawet wysłanie czterech Banitów do pomocy, może nie wystarczyć. Pająkowate istoty mogą szybko rozprawić się posiłkami, wdzierając się do miasta i zabijając ważne postacie w Forcie. Dlatego lepiej jest podejść do tego zadania, mając postać na przynajmniej 15. poziomie i z dobrym wyposażeniem.

Misja zakończy się, gdy otrzymasz zgodę Williama na wysłanie posiłków. Czym więcej Banitów uda się na miejsce, gdzie stacjonuje Pocisk, tym więcej punktów doświadczenia otrzymasz.

Misja: Lepkie łapy, Brudne ręce

  • Zlecający: Doktor.
  • Cel: odnaleźć skradzione dopalacze Doktora.
  • Doświadczenie: 100 (za otrzymane informacje od Cindy) + 300 (za ewentualne zabicie Złomusia) + 400 (za odebranie Złomosiowi dopalaczy) + 200 (za ukończenie zadania); nagroda: 5x dopalacz: „Podnieś mnie”.

Rozmawiając z Doktorem (5) na temat tego, co ma w sprzedaży, powie ci, że został okradziony. Jeśli się zgodzisz mu pomóc, wyślę cię do Cindy (6), która może coś wiedzieć na ten temat. Udaj się do baru, i porozmawiaj z nią. Wręczając jej 50 Kryształków lub korzystając z umiejętności: Sugestia, powie ci, że za kradzieżami stoi Złomuś.

Udaj się do miejsca, gdzie przebywa podejrzany (7). Przyzna się do całej winy, ale nie będzie skory do oddania dopalaczy. Możesz rozwiązać ten problem w następujący sposób:

  • nakłonić go do oddania dopalaczy (wymagana znajomość dużej ilości umiejętności przetrwania lub postaci/charyzmy),
  • zapłacić mu (200 Kryształków), aby oddał dopalacze,
  • odebrać mu siłą dopalacze (nie zalecane, gdyż zabijesz Złomusia, i zamkniesz sobie drogę do wykonania niektórych zadań, jak na przykład: Lek dla myśliwych, z którymi będzie powiązany),
  • zrezygnować z odebrania dopalaczy (zadanie zostanie anulowane).

Jeśli odebrałeś Złomusiowi dopalacze, wróć do Doktora po nagrodę. Od tej pory możesz z nim handlować. Zadanie ukończone.

Misja: Życie i śmierć

  • Zlecający: Cindy.
  • Cel: zabić Żelazną Madison lub wydać Cindy.
  • Doświadczenie: 100 (za porozmawianie z Cindy na temat Liama) + 300 (za zabicie Żelaznej Madison) lub 0 (jeśli zdecydowałeś się wydać Cindy); nagroda: 100 Kryształków (od Cindy, jeśli zdecydowałeś się zabić Żelazną Madison) lub 180 Kryształków (od Żelaznej Madison, jeśli zdradzisz Cindy).

Porozmawiaj z Cindy (5). Poprosi cię o pomoc w wyzwoleniu Liama z rąk Żelaznej Madison (8). Według niej jedynym sposobem na rozwiązanie tego problemu, jest zabicie Madison. Udaj się do Żelaznej i porozmawiaj z nią. Musisz zdecydować, jak chcesz zakończyć to zadanie.

  • Sprowokuj do walki Żelazną Madison - zadanie zakończy się wraz z jej śmiercią; wróć po nagrodę do Cindy (100 Kryształków).
  • Wydaj Cindy, mówiąc Żelaznej Madison, w jakim celu cię wysłała zleceniodawczyni. Zadanie zostanie anulowane, a ty otrzymasz 180 Kryształków od Madison.

Jeśli zabijesz Żelazną Madison, nie będziesz mógł wykonać misji: Żadnych półśrodków.

Misja: Rewersy Gunna, sejf Elmara

  • Zlecający: Gunn.

To zadanie nie pojawi się w dzienniku, dlatego nazwa misji jest umowna. Podczas pierwszej rozmowy Gunn (9) zaproponuje ci „poradę” czy też „inwestycję”. W zależności od wydanej kwoty Kryształków, otrzymasz od niego bardziej lub mniej przydatne informacje i przedmioty. „Inwestując” Kryształki - otrzymasz:

  • 50 Kryształków - Gunn odrzuci twoją propozycję i nie przyjmie elexitu,
  • 250 Kryształków - otrzymasz rewersy Hanka, Cindy i Ike
  • 500 Kryształków - otrzymasz rewersy Hanka, Cindy i Ike oraz kod do sejfu Elmara (1337).

Rewersy służą jako potwierdzenie do odbioru należnego zobowiązania. Udaj się z nimi do dłużników. Otrzymasz za nie:

  • rewers Ike - otrzymasz od Ike 100 Kryształków,
  • rewers Hanka - otrzymasz od Hanka 200 Kryształków,
  • rewers Cindy - jeśli ją przyciśniesz odda ci 90 Kryształków (wzrost Oziębłości) lub możesz spłacić jej dług w wysokości 90 Kryształków (spadek Oziębłości).
143

Lokalizacja sejfu Elmara.

Zobacz też:

Sejf Elmara (10) znajduje się w rozpadlinie, pomiędzy jedną a drugą częścią miasta. Dostaniesz się tam, idąc od Bunkru Księcia. Zeskocz na półkę skalną, stojąc obok dwóch krzeseł (popatrz na zdjęcie). Sejf mieści się obok sterty złomu. Używając kodu: 1337, otworzysz go. W środku znajdziesz 68 (!) Kryształków.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...