Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Akt III - Najciemniej jest pod latarnią

Zadanie główne: Pomagamy Triss odnaleźć znaną czarodziejkę.

Misja uruchomi się w trakcie rozmowy z Triss podczas zadania Ostatnie przygotowania. Możesz od razu przenieść się z karczmy do czarodziejki albo powiedzieć, że musisz jeszcze się przygotować. Kiedy będziesz gotów udaj się do Triss czekającej przy fontannie (Mapa #1) na północy miasta.

  • Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 28
m034

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

W jej trakcie poruszony zostanie wątek Keiry Metz. W zależności od tego, jak zakończyłeś zadanie dodatkowe Dla dobra nauki dowiesz się o dalszym losie Keiry. Dla przypomnienia mogłeś ją zabić, wysłać do Kaer Morhen (wtedy widziałeś ją w trakcie bitwy z Dzikim Gonem) lub odesłać do Radowida (w tym przypadku dowiesz się, że zginęła na stosie). W tym ostatnim przypadku Triss poprosi cię o odnalezienie jej zwłok, co zapoczątkuje zadanie dodatkowe Ostatnia przysługa.

Po scence z Triss okaże się, że Filippa przebywa u Dijkstry. Skieruj się w stronę łaźni miejskiej (#2) na południe od fontanny. Na miejscu okaże się, że czarodziejka wróciła do ludzkiej postaci i rozpoczęła walkę z ludźmi Dijkstry. Wejdź w głąb budynku i rozpraw się ze strażnikami. Następnie kontynuuj marsz przed siebie, aż dotrzesz do dziury w ziemi. Zejdź na dół po drabinie.

Kontynuuj pościg wzdłuż tunelu zabijając kolejnych wrogów. Na końcu trafisz na trolla, nad którym czarodziejka też przejęła kontrolę. Możesz rozpocząć z nim walkę lub powiedzieć, że Filippę bardzo boli brzuch, a ty chcesz jej pomóc. W tym przypadku Bart puści cię bez walki. Ruszaj przed siebie tunelem, aż dotrzesz do Filippy.

Po krótkiej wymianie zdań kobieta przyzwie żywiołaka ognia. Wykonuj uniki przed rzucanymi kulami ognia oraz przed zadawanymi ciosami. Najlepiej jest potraktować przeciwnika znakiem Aard, co na chwilę go ogłuszy. Następnie zadaj kilka ciosów, odskocz i poczekaj, aż wytrzymałość się odnowi, a ty znów będziesz mógł skorzystać z Aard. W trakcie walki nie wchodź na podświetlone na fioletowo miejsca, ponieważ Filippa będzie atakować je magicznymi kulami.

z059

Żywiołaka ogłuszaj znakiem Aard

Po wygranym starciu wejdź po schodach na górę. Przeskocz nad przepaścią i wyrusz w kierunku Filippy omijając miotane przez nią pociski magiczne. Po dotarciu do niej rozpoczną się kolejne scenki, w tym jedna z Dijkstrą. W jej trakcie możesz porozmawiać ze szpiegiem albo spróbować siłą usunąć go z drogi, co zaowocuje złamaniem mu nogi.

Jeśli wykonałeś dla Dijkstry zadanie dodatkowe Spisek, które miało przyczynić się do śmierci króla Radowida, to w trakcie rozmowy ze szpiegiem, o ile przeprowadzisz ją kulturalnie, a nie łamiąc mu nogi, otrzymasz kolejne zadanie dodatkowe o nazwie Racja stanu.

Bez względu na sposób postąpienia ze szpiegiem w tym momencie zadanie zakończy się. Jeśli podczas zadania dodatkowego Niebezpieczna gra podczas spotkania u Bilzena ukradłeś magiczną statuetkę z poddasza, to rozpoczniesz kolejne zadanie - Statuetka żołnierza.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Przez czas i przestrzeń

Powrót do spisu misji fabularnych: Wiedźmin 3 - Zadania główne, opis przejścia

Powrót głównego spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Reklama

Komentarze

Komentarze zostały zamknięte, ale możesz kontynuować dyskusję pod innymi materiałami lub na Forum!

  • Wczytywanie...