Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wydano pierwszą popremierową łatkę dla No Man's Sky

Na PC i PlayStation 4.

No Man's Sky wkrótce po premierze krytykowano za problemy techniczne. Sytuację na PC poprawiły już nowe sterowniki Nvidii, a teraz kolejne błędy usuwa pierwsza popremierowa łatka, dostępna także na PS4.

Jest różowo

Hello Games nie opublikowało jeszcze pełnej listy zmian i poprawek, ale można spodziewać się, że aktualizacja obejmuje większość - jeśli nie wszystkie - innowacji z eksperymentalnego patcha na Steamie.

„Wersja PC otrzymała wsparcie dla nowych konfiguracji oraz poprawioną wydajność na słabszych komputerach” - napisał na Twitterze producent Sean Murray. „Na PlayStation 4 poprawiono stabilność i wiele więcej.”

Nie jest obecnie jasne, co kryje się pod tajemniczym „wiele więcej”. Nie pomaga również lista zmian na PlayStation 4, gdzie mowa tylko o poprawieniu błędów.

Murray zapewnia, że trwają już prace nad kolejnymi łatkami. „Nawet jeśli mniej niż jeden procent graczy donosi o problemach, to do końca tygodnia rozwiążemy 70 proc. z nich” - wyjaśnił.

Zobacz: No Man's Sky - poradnik i najlepsze wskazówki

„Obecna liczba graczy to dla nas coś szalonego” - napisał Murray. Oznacza to, że nawet jeden procent graczy z problemami technicznymi to znaczna suma.

Warto dodać, że deweloperzy koncentrują się obecnie na naprawianiu błędów, a nie na wprowadzaniu nowych funkcji. Posiadacze PlayStation 4 będą więc musieli poczekać na wyłączanie interfejsu. Na PC jest już sporo modów, wprowadzających podobne opcje.

„Koncentrujemy się na wsparciu technicznym” - zapewnia Murray. „Później przejdziemy do poprawiania i rozwijania dostępnych w grze funkcji.”

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze