Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wiedźmin 1 - Marsz druidów

Zielony marsz druidów na bagnach.

Marsz druidów to nieoficjalna nazwa dodatkowej „misji" w rozdziale piątym w grze Wiedźmin 1. Zadanie nie pojawia się w dzienniku. Możesz je rozpocząć po rozmowie ze starszym druidem przebywającym w jaskini [1] na bagnach (tylko za dnia, jeśli kładzie się spać, odmówi rozmowy). Podczas dialogu dowiesz się od niego, że druidzi planują przeprowadzenie ekologicznego marszu, ale w tym celu potrzebują transparentów.

Jeśli dostarczysz druidowi odpowiednie materiały, których poszukuje, to w zamian otrzymasz od niego po trzy eliksiry (z wyłączeniem pary Blekot-Jaskółka, gdzie otrzymasz tylko jedną sztukę). Oto lista eliksirów, które możesz otrzymać za pomoc w organizacji marszu po dostarczeniu jednego ze składników:

  • Biała róża - eliksir Biały miód
  • Blekot - eliksir Jaskółka
  • Bursztyn - eliksir Wierzba
  • Czerwony szal - eliksir Kot
  • Diament - eliksir Wywar de Vries
  • Rubin - eliksir Dekokt Raffarda Białego
  • Szafir - eliksir Pełnia
  • Szal Pani - eliksir Zamieć
  • Złoty szal - eliksir Kot

Możesz dokonać więcej niż jednej wymiany, ale ta odbywać się może jedynie za dnia. By tego dokonać musisz jednak wyjść z jaskini i wejść po chwili. Gdy otrzymasz eliksir, automatycznie odblokujesz również jego recepturę.

Następnie: Wiedźmin 1 - Aksamit i błoto, Jean Pierre

Spis treści: Wiedźmin 1 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Wiedźmin 1 - Zbroja, zadanie poboczne

Read this next