Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Vampyr - rozdział 3: Święty Smutas z East Endu

Znajdź Seana Hamptona.

Gdy dotrzesz do gabinetu dyrektora, spotkasz wychodzącego stamtąd przywódcę Łowców. Okazuje się, że w szpitalu popełniono zbrodnię - dosyć makabryczną, typową dla dzikich wampirów. Porozmawiaj z doktorem, a otrzymasz misję odnalezienia zbiegłego pacjenta - Seana Hamptona, którego uratowałeś w prologu.

Musisz udać się do doków, a więc opuść szpital głównym wyjściem i podążaj ulicą w lewo. Po drodze możesz porozmawiać z różnymi bohaterami, choć nie jest to wymagane. Po krótkim biegu trafisz na pierwsze patrole Łowców. Na początku możesz je ominąć. Skręć więc w bramę po lewej, a na podwórzu dołącz się do walki między skalami i jednym łowcą.

Dalej jest dwóch kolejnych wrogów - poczekaj, aż jeden odejdzie i zakradnij się do drugiego od tyłu. Pokonaj obydwu i ruszaj dalej. Kolejni wrogowie czekają przy moście, przez który musisz przejść - jeden z nich będzie pochylał się przy wozie, więc poczekaj na tę okazję do ugryzienia. Po walce idź przez most.

Zawsze warto poczekać, aż wróg się odwróci

Za mostem trzymaj się prawej strony głównej ulicy, by być na podwyższeniu i podejdź od tyłu do jednego strażnika. Ogłusz go i zacznij walkę, najpewniej podbiegną dwaj kolejni, więc uważaj. Po walce biegnij ulicą dalej, do bramy. Otwórz ją, a wejdziesz do bezpiecznej części dzielnicy.

Tutaj idź prosto i w lewo. Na placu przed barem porozmawiaj z mężczyzną badającym ofiarę morderstwa. Zapytaj go o Seana, a on skieruje cię do Toma z baru, z którym już wcześniej rozmawiałeś. Wejdź do budynku i porozmawiaj z barmanem. Dowiesz się gdzie, mniej więcej, szukać Hamptona. Wyjdź z baru i idź w prawo, do końca.

Walka w dokach

Wejdź na drewniany pomost w dokach i teleportuj się na drugą stronę. Tutaj uważaj i idź powoli - włączy zmysł wampirzy, by dostrzec wrogów. W magazynie jest potężny wampir, więc jeżeli nie masz co najmniej 15-16 poziomu, raczej nie podejmuj walki. Idź wzdłuż budynku prosto, do drugiego hangaru, w którym czeka już potyczka, której nie możesz pominąć, więc się przygotuj.

Jimmy jest tutaj głównym wrogiem - ma miotacz ognia. Za wszelką cenę musisz więc trzymać dystans. W walce będą mu pomagać pomniejsi wrogowie i to oni stanowią cenny zasób - strzelając do nich lub uderzając bronią dwuręczną możesz ich ogłuszać i wysysać krew, by móc używać najlepszych zdolności na Jimmy'ego.

Podczas animacji gryzienia jesteś niewrażliwy na wszelkie ataki

Miniboss porusza się też dosyć wolno, więc możesz biegać dookoła, a często nie nadąży z obracaniem się. Nie daj się zapędzić do kąta ani przytłoczyć przy jakiejś przeszkodzie. Musisz mieć pole do manewru, by stale unikać ognia. Uważaj też jednak, by nie wyczerpać całej staminy przy unikach. Po starciu wyjdź z magazynu drugą stroną i skieruj się w lewo, na brzeg.



Idź prosto i pokonaj dwa wampiry. Idź dalej, aż do pierwszego skrętu w prawo - możesz ominąć strażników na brzegu. Skręć do pierwszych widocznych schodów, ale omiń je, idź dalej i wejdź dopiero po kolejnych. Może zaatakować cię patrol, więc rozglądaj się uważnie. Ruszaj w stronę ikony celu misji, a dotrzesz do prowizorycznego ośrodka dla potrzebujących. Wejdź do budynku i przejdź do końca i w prawo, a w pokoju znajdziesz Seana. Porozmawiaj z nim, by rozpocząć kolejny etap rozdziału.

Komentarze