Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Trailer Call of Duty: Infinite Warfare opisuje klasy postaci

Sześć archetypów.

Infinity Ward przygotowało nowy zwiastun Call of Duty: Infinite Warfare. Twórcy opisują w nim system „Combat Rig”, czyli dostępne klasy postaci.

W pełnej wersji znajdzie się sześć archetypów: Warfighter, Stryker, Phantom, Merc, FTL oraz Synaptic. Każdy ma własną broń, umiejętności i trzy unikatowe cechy, zgodne ze stylem rozgrywki.

Od lewej: FTL, Synaptic i Merc

Jest klasyczny i podstawowy Warfighter, specjalizujący się w walce na średni dystans. Specjalne umiejętności to między innymi przystawka do broni, strzelająca na boki pociskami rykoszetującymi, by już całkowicie wyeliminować konieczność celowania w Call of Duty.

Klasa Merc dysponuje ciężkim pancerzem i uzbrojeniem. Do tego perk odnawiający życie oraz tarcza umożliwiająca szarżowanie, niczym Reinhardt w Overwatch.

Jest też archetyp stawiający na prędkość i zręczność, o nazwie FTL. Ten dysponuje energetyczną strzelbą zamieniającą wrogów w proch, a także talentem wydłużającym „wślizg”.

Stryker to żołnierz wsparcia, potrafiący zbudować na mapie wieżyczkę strzelniczą. Posiada wyrzutnię rakiet i specjalny ładunek, tworzący wsysającą wrogów czarną dziurę.

Dalej jest Phantom, czyli zjawa. Jak można się domyślać, tutaj kluczowe jest skryte działanie, skradanie, ale także karabiny snajperskie i walka na długich dystansach.

Listę zamyka robot Synaptic, dla zwolenników walki na krótkie dystanse za pomocą pistoletów maszynowych, czy też eliminowania wrogów wręcz, za pomocą wbudowanych ostrzy.

Już w najbliższy piątek rozpoczną się testy wersji beta Call of Duty: Infinite Warfare, na razie wyłącznie na PS4. Sprawdzimy trzy z sześciu klas: Warfigher, Merc i Synaptic.

Zobacz: Beta Call of Duty: Infinite Warfare - wszystko, co warto wiedzieć

Poszczególne umiejętności odblokujemy wraz z postępami w rozgrywce i punktami doświadczenia, więc możliwe, że podczas testów nie zdążymy dotrzeć do wszystkich.

Pełna wersja gry zadebiutuje 4 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze