Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Callisto Protocol - Poniżej: reaktor, platforma transportowa, Dwugłowy

Jak uruchomić reaktor i wyjść cało z walki na platformie.

Kontynuujemy szósty rodział The Callisto Protocol. Wydostaliśmy się juz z tuneli, ale musimy jeszcze uruchomić reaktor, zresetować przełączniki i przywrócić zasilanie platformy transportowej. Czeka nas też trudna walka z twardym przeciwnikiem.


Na tej stronie:


Zlokalizuj reaktor mocy

  • Wewnątrz przejdź na koniec pomieszczenia i zejdź tunelem po lewej. Podążaj za żółtymi kablami i uważaj na wrogów, którzy staną Jacobowi na drodze.
  • Po chwili trafisz do kolejnego pomieszczenia, w którym roi się od ślepych potworów. Poruszaj się cicho i szukaj Stacji Zasilania, która znajduje się po przeciwnej stronie pomieszczenia. Trzymaj się lewej strony.
  • Na końcu zobaczysz wielki czerwony napis na ścianie: Zasilanie - Stacja. Tuż pod tym napisem są metalowe schody prowadzące do pomieszczenia kontrolnego. Uważaj na wrogów stojących przy schodach.
  • W środku wejdź schodami na górę. W pomieszczeniu przed schodami znajdziesz sklep i nieco zapasów.
  • W pokoju na górze schodów zobaczysz przez okno generator. Skorzystaj z następnych schodów w lewym rogu pomieszczenia. Na dole zeskocz w dziurę w podłodze przy czerwonej lamie. Pojawi się kilku przeciwników. Po walce wyjdź drzwiami w kierunku reaktora.
  • Idź jedyną dostępną drogą, aż trafisz do ciemnego pomieszczenia pełnego błota, w którym pojawią się pełzający wrogowie. Zabij ich, a następnie przeciśnij się przez szparę na prawo od lampy.
  • Po wyjściu przeskocz przez rurę na wprost i skorzystaj z drabiny, którą masz po lewej. Na górze zobaczysz po prawej drzwi prowadzące do pomieszczenia z zasilaniem reaktora.

WSKAZÓWKA: Szczelina w ścianie na wprost drabiny - oznaczona symbolem klepsydry - prowadzi do opcjonalnego obszaru i ukrytego pokoju.


Zresetuj przełączniki

  • Za drzwiami znajdziesz sklep i konsolę, dzięki której przywrócisz zasilanie, ale trzeba jeszcze zresetować przełączniki. Odwróć się w kierunku wejścia i przejdź przez drzwi po prawej.
  • W następnym pomieszczeniu rozejrzyj się za przełącznikami - pierwszy znajduje się po lewej stronie. Łatwo go zobaczyć dzięki jaskrawemu, pomarańczowemu oświetleniu.
  • Odwróć się o 180 stopni - zauważysz, że po lewej rozświetliły się kable, które prowadzą do następnego przełącznika. Idź prosto, a zobaczysz drabinę i wroga. Po walce zejdź na dół.
  • Na dole czeka jeszcze kilku przeciwników, ale możesz wykończyć ich atakami z ukrycia. Po wszystkim uruchom drugi przełącznik.
  • Po uruchomieniu przełącznika odwróć się i poszukaj oświetlonego przejścia, które prowadzi do trzeciego - i ostatniego - przełącznika. Przejdź przez bramę.
  • Za bramą czeka kilku przeciwników, ale jest też sporo kolczastych ścian, na które można ich rzucić. Po walce idź w stronę pomarańczowego światła - za reaktorem znajdziesz półkę, na którą można się wspiąć.
  • Na górze znajdziesz ostatni przełącznik. Znajduje się bliżej środka pomieszczenia, a prowadzą do niego jasno świecące przewody. Zresetuj przełącznik, by uruchomić reaktor.
  • Możesz teraz wrócić do platformy transportowej. Cofnij się nieco i zeskocz na niższe piętro, a następnie podążaj za świecącymi przewodami w kierunku wyjścia. Wróć tą samą drogą przez pomieszczenie z wrogami i do pokoju ze sklepem. Przewody wskazują drogę.
  • Po drodze skorzystaj ze sklepu - warto uzupełnić amunicję do strzelby oraz akumulatory GRP. Wyjdź czerwonymi drzwiami na prawo od sklepu, by wrócić na platformę transportową. Zbierz zapasy ze skrzyń na platformie i uruchom konsolę.

Walka na platformie i Dwugłowy

  • Po uruchomieniu konsoli platforma transportowa ruszy tunelem. Przygotuj się na długą walkę. Wrogowie będą pojawiali się w kilku falach, pomiędzy którymi zdążysz uzupełnić zdrowie. Zrób dobry użytek z rękawicy GRP - wrogów można zrzucać z platformy lub wrzucać ich w łopaty wirnika. Postaraj się nie marnować amunicji do strzelby.
  • Po pokonaniu kilku fal przeciwników nastąpi nieco dłuższa przerwa - szybko ulecz Jacoba i zmień broń na strzelbę. Po chwili pojawi sie Dwugłowy.
  • Dwugłowy to jeden z najsilniejszych przeciwników w grze. Ma mnóstwo punktów zdrowia i zadaje ogromne obrażenia, może zabić Jacoba kilkoma ciosami.
  • W walce z Dwugłowym należy przede wszystkim zachować spokój i nie odwracać się do niego plecami, ponieważ może wykonać wtedy śmiertelny cios.
  • Unikaj jego ciosów, a po każdym uniku staraj się trafić wroga ze strzelby.
  • Po kilku trafieniach ze strzelby, przeciwnik padnie na kolana. Podbiegnij wtedy szybko i wykonaj serię 3-4 ciosów wręcz. Jeśli zadasz wystarczające obrażenia, potwór wstanie i oderwie połowę swojego ciała, a walka będzie kontynuowana. Jeśli się pospieszysz, zdążysz w tym czasie użyć zastrzyku zdrowia, ale musisz zachować ostrożność.
  • W drugiej fazie walka wygląda podobnie - unikamy ataków, a po każdym uniku oddajemy strzał ze strzelby. Jeśli zabraknie amunicji, można też używać ataków wręcz, ale jest to znacznie bardziej niebezpieczne.
  • Po kilku ciosach przeciwnik ponownie padnie na kolana. Szybko wykonaj kolejną kombinację ciosów, która powinna zakończyć walkę.

Po walce platforma transportowa się zatrzyma. Pozbieraj pozostałe zapasy i zejdź z platformy - wyjście znajdziesz na prawo od konsoli. Idź do drzwi na końcu pomieszczenia, by zakończyć szósty rozdział gry The Callisto Protocol. Przed nami wizyta w Starej Kolonii.

Następnie: The Callisto Protocol - Kolonia: stare Arcas, droga do latarni

Spis treści: The Callisto Protocol - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Callisto Protocol - Poniżej: tunele, droga przez ruiny, stacja zasilania

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Callisto Protocol

PS5, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.
Komentarze