Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szalone pościgi policyjne kluczowe w Need for Speed Heat - przekonują twórcy

Szczegóły starć ze służbami.

Starcia z policją to rdzeń rozgrywki w nadchodzącym Need for Speed Heat. W rozmowie z Twinfinite twórcy ze studia Ghost Games przekonują, że dołożyli wszelkich starań, aby pościgi z funkcjonariuszami były odpowiednio angażujące i szalone - bardziej niż w poprzednich odsłonach cyklu.

Deweloperzy przedstawili też podstawowe założenia systemu gonitwy. W nocy policja jest znacznie bardziej agresywna, a dodatkowo po zmroku gracz gromadzi tzw. Obławę, czyli poziom pościgu. Im większy, tym trudniejsze do odparcia będą pojazdy służb.

Model działa jednak na zasadzie ryzyka i nagrody. Wyższa Obława działa jak mnożnik i pozwala zdobywać coraz więcej punktów reputacji. Stracimy jednak wszystko, kiedy przegramy z policją.

Dodatkowo, poziom Obławy nie znika aż do końca nocy - nawet po ucieczce od funkcjonariuszy. Kiedy policja znowu zobaczy samochód gracza, natychmiast wznowi pościg.

Ghost Games poprawiło też rzekomo sztuczną inteligencję służb, w wyniku czego gracz ma poczuć się sprytniejszy po wygraniu walki.

Prawdziwa zabawa zacznie się na wysokim poziomie Obławy

Policji można pozbyć się na kilka sposobów: dociskając pedał gazu i przeganiając „gliny”, odnajdując miejsca, w których można się schować, a także spychając wrogie samochody na inne auta lub przeszkody.

W Need for Speed zobaczymy trzy rodzaje pojazdów policyjnych. Podstawowy to Ford Crown Victoria, następny to Dodge Charger, a najszybszymi są modele Chevrolet Corvette.

Produkcja zadebiutuje 8 listopada - na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Źródło: Twinfinite

Następnie: Aresztowano 6 osób podejrzanych o ustawianie meczów w CS:GO

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Komentarze