Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwsza łatka Deus Ex: Rozłam Ludzkości naprawia drobne błędy

Oraz większe awarie.

Deweloperzy ze studia Eidos Montréal opublikowali wczoraj wieczorem pierwszą łatkę dla gry akcji Deus Ex: Mankind Divided, reperując szereg wykrytych przez graczy błędów.

Czesi i ich zamiłowanie do kontroli biletów

Tytuł jest teraz w wersji „v1.0 build 524.7”, a aktualizacja obejmuje kluczowe usterki, na które użytkownicy narzekali zaraz po premierze produkcji.

Jak wynika z opublikowanej listy zmian i poprawek, zajęto się między innymi mało konkretnymi „kłopotami z zewnętrznym oprogramowaniem wpływającym na działanie gry”.

Pozbyto się także ważniejszych błędów, jak powrót do pulpitu zaraz po wyświetlaniu logo po włączeniu tytułu, a także po wyświetleniu przerywnika po zakończeniu pierwszej misji, przy pierwszej wizycie w Pradze.

Do tego poprawne wyświetlanie ustawień osi myszy w opcjach menu. Nie ma za to wzmianki o sprzętowej akceleracji kursora, co nadal przekłada się na wyjątkow wysoką czułość myszy w grze.

W komunikacie na Steamie twórcy dodają po raz kolejny, że większość problemów z wydajnością wynika z włączania zbyt wysokich ustawień grafiki, zwłaszcza wygładzania krawędzi MSAA.

„Zalecamy, by gracze o rekomendowanej konfiguracji sprzętowej zaczynali od wysokich ustawień i wyłączonego MSAA, a dopiero później dostosowywali opcje do własnych upodobań” - czytamy.

Zaktualizowano również listę znanych błędów, którymi zajmują się twórcy. To między innymi wspomniana czułość myszy, ale także nietypowe zachowanie głównego bohatera na schodach i wzniesieniach czy kłopoty z formatem obrazu 21:9.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze