Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

No Man's Sky wygeneruje większe bitwy kosmiczne w wersji PC

Dzięki aktualizacji.

Studio Hello Games opublikowało kolejną aktualizację No Man's Sky w wersji PC. Łatka oznaczona numerem 1.13 pozwala między innymi generować większe bitwy kosmiczne.

„Potyczki w kosmosie będą miały bardziej zróżnicowane rozmiary, a więcej graczy powinno widzieć większe starcia” - czytamy na oficjalnej liście zmian i poprawek.

Bitwa!

Usunięto też szereg błędów, w tym zbyt mały model postaci, duplikowane nazwy planet w menu odkryć czy brakujące podwodne ruiny. Dodano lepsze sterowanie i wsparcie dla pada Steam Controller. Wyeliminowano też problemy z dźwiękiem.

Wygląda więc na to, że po wydaniu sporej aktualizacji The Foundation Update, deweloperzy z Hello Games nie przestają usprawniać gry. Dokładnie tydzień temu na PC i PS4 trafiła już łatka 1.12.

W tym patchu poprawiono wsparcie modów i ich wykrywanie, a także usunięto kilka innych błędów technicznych, w tym kłopoty z brakującymi dialogami, przesyłaniem przedmiotów między kombinezonem i statkiem czy też generowanie budynków... bez drzwi.

Warto przypomnieć, że jeden z fanów po zainstalowaniu wcześniejszej łatki odkrył w plikach gry wzmianki o łazikach, oponach oraz ich śladach, co sugeruje kolejne zmiany w grze.

To zapewne nie wszystko. Twórcy No Man's Sky starają się, jak mogą, by zrealizować wizję gry reklamowanej przed premierą, a brak ogromnych bitew w kosmosie był właśnie jednym z elementów, których zabrakło zaraz po debiucie.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze