Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hitman w prawdziwym świecie - nietypowe wideo reklamowe

Gracze wcielali się w zabójcę.

Popularna seria Hitman od IO Interactive doczekała się „adaptacji” w prawdziwym świecie.

Za projekt marketingowy odpowiada firma Realm Pictures. Pomysł spopularyzowano w ubiegłym roku za pomocą podobnej w założeniach strzelanki FPP.

Koncept polega na tym, że aktor na ekranie wykonuje polecenia przypadkowych osób (nieco mniej przypadkowych w Hitmanie), podejmujących decyzje na temat kolejnych kroków i akcji.

Do projektu zaangażowano 22 aktorów, a akcja toczy się w willi Oldway Mansion w Devon. W Agenta 47 wciela się sam David Bateson, w grach użyczający postaci głosu.

W odróżnieniu od poprzedniego projektu ze strzelanką, Hitman rejestrowano w perspektywie trzeciej osoby, z kamerą podążającą za bohaterem.

Każdy z zaproszonych uczestników zabawy miał godzinę na wyeliminowanie celu i ucieczkę. Twórcy wydają się być przygotowani na każdy pomysł, włącznie z ucięciem palca strażnika w celu zdobycia linii papilarnych czy zrzuceniem statuy z balkonu.

Reżyser David M. Reynolds wyjaśnia, że przygotowano pięć ścieżek podejścia oraz dziesięć sposobów na wyeliminowanie celu. Nie brakuje przebrań i różnych technik mordu.

Zobacz: Hitman - poradnik i opis przejścia

Poniżej dodatkowy materiał, zza kulis produkcji:

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze