Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Hitman - Kolorado, Bojownicy o wolność: Likwidacja Seana Rose'a - pozostałe możliwości

Dwa alternatywne sposoby na pozbycie się celu.

Kolorado jest pierwszym dużym epizodem, w którym do pozbycia się mamy nie dwa, a cztery cele. Po zapoznaniu się z przygotowaną przez nas ścieżką, do której link znajdziesz w kolejnym akapicie, poznasz większość mapy i pozostałe możliwości nie powinny stanowić dla ciebie żadnego problemu.

Na poprzedniej stronie opisywaliśmy metodę na likwidację wszystkich celów w Kolorado, chociaż nie za jednym zamachem. Tyczy się to neutralizacji czterech wyznaczonych osób najprostszą możliwą ścieżką w jednej sesji gry. Wykorzystuje się w ten sposób cztery z sześciu dostępnych możliwości.

Dwie pozostałe dotyczą Seana Rose'a, a więc jeśli chcesz ukończyć wszystkie możliwości, będą ci potrzebne jeszcze co najmniej dwie nowe sesje. W ich przypadku pozwolimy sobie na wykorzystanie konkretnych ubrań i miejsc startu poziomu.

Cele:

  • Dowódca - Zlikwiduj Seana Rose'a

Zobacz także: szczegółowa mapa lokacji w Kolorado - z oznaczonymi przedmiotami kluczowymi, ubraniami, wyzwaniami oraz bronią. Możesz też sprawdzić dodatkowe wyzwania w Kolorado.


Opcja 1: Przeciążenie

Podczas planowania misji wybierz przebranie specjalisty od materiałów wybuchowych. Udaj się we wskazane na poniższym obrazku miejsce, gdzie na drewnianej skrzynce odnajdziesz fakturę za nitroglicerynę. Zapoznając się z jej treścią zapoczątkujesz tę możliwość.

W tym przebraniu możesz bez obaw zapoznać się z dokumentem i nie będzie to dla nikogo podejrzane.

Teraz musisz zdobyć nitroglicerynę. Będzie to bardzo proste, choć okolicy, w której się znajduje, pilnuje podejrzliwy strażnik. Udaj się od niego w kierunku wschodnim, gdzie natkniesz się na generator. Wyłącz go, co zaalarmuje mężczyznę. Wykorzystaj ten moment i szerokim łukiem podejdź do miejsca, gdzie przed chwilą się znajdował. Podnieś trzy fiolki z zastanej tam skrzyni.

Zdobycie nitrogliceryny jest naprawdę proste, o ile nie wejdziesz w promień spojrzenia strażnika.

Teraz udaj się lekko na północ, gdzie w prowizorycznym budynku na stołach pomiędzy mikroskopem a laptopem znajduje się wzór ładunku burzącego. Zneutralizuj tam materiały wybuchowe, wykonując interakcję. Teraz podejdź do namiotu i wtop się tam w otoczenie jako technik od materiałów wybuchowych. Przygotowania potrwają chwilę, po czym pojawi się twój cel. Za drugim podejściem nastąpi wybuch, a likwidacja zostanie zaliczona jako wypadek przy pracy.


Spis treści: Hitman - poradnik i opis przejścia

Następnie: Hitman - Kolorado, Bojownicy o wolność: pokój dowodzenia


Opcja 2: Zegar zagłady

Jeśli chcesz wykorzystać tę możliwość, musisz działać szybko i trzymać się sztywno naszych wskazówek. Musimy bowiem podłożyć wybuchową baterię do zegarka naszego celu i należy to zrobić zanim Sean Rose założy go na rękę, bezpowrotnie czyniąc ten scenariusz niemożliwym do zrealizowania. Początek możliwości ma miejsce wraz z zapoznaniem się ze schematem zegarka w jednej z szop.

Teraz potrzebna będzie jeszcze wybuchowa bateria i dość szybkie działanie z twojej strony.

Jeśli nie masz przebrania członka elitarnej milicji, zacznij w przygotowaniach od przebrania żołnierza milicji z pozycją startową przy szklarni. Na południe od niej, na jednym ze stolików, odnajdziesz śrubokręt. Podnieś go, jeśli jeszcze nie masz takiego przedmiotu w zanadrzu. Teraz udaj się do szopki na południowo-zachodnim krańcu mapy, nieopodal wielkiej rezydencji. Dostań się tam przez okno i włącz radio tranzystorowe.

Do środka powinien wejść elitarny członek milicji. Pozbaw go przytomności, przebierz się i podnieś broń, a ciało wyrzuć przez okno, a następnie umieść w znajdującej się tam skrzyni. Teraz wejdź do rezydencji, gdzie na poziomie 1 odnajdziesz klucz do pokoju Rose'a.

Podniesienie przedmiotu nie powinno nikogo zaalarmować, jednak wciąż unikaj obecności podejrzliwych osób.

Udaj się więc na górę, unikając podejrzliwego strażnika i otwórz drzwi, gdy nikt nie będzie patrzył. W środku pozbądź się innego strażnika i schowaj jego ciało do szafy w pomieszczeniu obok. Podnieś także jego broń, a obok laptopa, tuż przy lampce, znajdziesz wybuchową baterię. Podnieś ją i wyjdź z pomieszczenia w kierunku pokoju z komputerami. Odwróć uwagę hakerów monetą, po czym zabierz telefon jednego z nich. Przedmiot znajduje się na jednym ze stołów.

Włóż baterię wtedy, gdy cel będzie mył ręce.

Teraz udaj się do miejsca przedstawionego na powyższym obrazku. Podmienić baterie musisz sprawnie, najlepiej wtedy, gdy Rose będzie mył ręce tuż obok. Ważne jest, aby nikt inny także tego nie zauważył. Jeśli cel założy zegarek, wyjdź na zewnątrz, najlepiej stosunkowo daleko, a następnie z ekwipunku wyciągnij pozyskany telefon hakera. Wyślij mu wiadomość, po czym obejrzysz krótki przerywnik przedstawiający ostatnie chwile celu.

Komentarze