Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dying Light 2 - podział miasta: przekazywanie budynków Ocaleńcom i Stróżom Prawa

Nagrody za przydział wież ciśnień i stacji elektrycznych.

Kiedy w Dying Light 2 odblokujesz jedną z licznych wież ciśnień lub stacji elektrycznych, będziesz musiał przekazać obiekt frakcji Ocaleńców lub Stróżów Prawa. Na tej stronie dowiesz się, jakich nagród możesz oczekiwać i jakie są inne konsekwencje tych decyzji.


Na tej stronie:


Przekazywanie budynków

Kiedy aktywujesz wieżę ciśnień lub stację elektryczną, zobaczysz na ekranie menu przekazania budynku frakcji.

Lewa strona to Stróżowie Prawa (1), a prawa to Ocaleńcy (2). Żeby przekazać obiekt frakcji, przesuń kursor na odpowiednią stronę, a potem potwierdź wybór przytrzymaniem lewego przycisku myszy lub A / X na padzie.


Nagrody frakcji

Przekazywanie budynku frakcji wiąże się z uzyskaniem nagród od frakcji, która go otrzyma - a więc nagród od Stróżów Prawa (3) lub nagród od Ocaleńców (4).

  • Frakcje mają inne zestawy nagród: Stróżowie Prawa instalują w okolicy pułapki, a Ocaleńcy - pomoce parkourowe
  • Nagrody są przyznawane w ustalonej kolejności, począwszy od nagród przy środku ekranu, aż do zewnątrz. Jeden przejęty budynek to możliwość wybrania jednej nagrody
  • Jeżeli chcemy uzyskać trzecią nagrodę Ocaleńców, należy przekazać im co najmniej trzy budynki (lub więcej, jeżeli przyznaliśmy też budynki Stróżom Prawa!)

Oto wszystkie nagrody Ocaleńców, w kolejności, w której możemy je odblokować:

  • Tyrolki - dodatkowy sposób przemieszczania się po mieście, linki rozwieszone nad budynkami
  • Poduszki powietrzne - pozwalają wysoko się wybijać
  • Poduchy amortyzujące - pozwalają na bezpieczny skok z dużej wysokości
  • Ożywienie przez Ocaleńców - kiedy umrzesz w strefie ocaleńców, jeden z nich ożywi cię w pobliżu miejsca, w którym do tego doszło
  • Szyby wentylacyjne - zwiększają twoją mobilność na paralotni
  • Ulepszone poduszki powietrzne - pozwalają skakać jeszcze wyżej
  • Dwukierunkowe tyrolki - tyrolki umożliwiają jazdę w górę

A poniżej wszystkie nagrody Stróżów Prawa, również w kolejności odblokowania:

  • Samochody pułapki - zwabiają zarażonych, a następnie wybuchają
  • Okaleczające działo - pozwalają dziesiątkować duże grupy wrogów
  • Pułapki elektryczne - porażają wrogów
  • Zestaw z kuszą - otrzymujesz półautomatyczną kuszę i zestaw schematów do unikatowych bełtów z mocą żywiołów
  • Latarnie z mołotowami - po trafieniu w nie pociskiem, upadają i podpalają duży obszar
  • Pułapki wahadłowe - pozwalają eliminować znajdujące się pod nimi grupy wrogów
  • Pułapki UV - pułapki, których możesz użyć do odpędzenia zarażonych lub jako źródło światła UV

Uwaga: konstrukcje uzyskane z nagród frakcji zostaną wybudowane tylko w sektorach, które kontroluje ta konkretna frakcja.

Kontrolę frakcji nad sektorami możesz sprawdzić, oddalając widok mapy. Niebieskie rejony (5) to sektory kontrolowane przez Stróżów Prawa, a żółte (6) - przez Ocaleńców.


Inne konsekwencje przekazywania obiektów

Oprócz podstawowych nagród, przydzielanie wież i stacji frakcjom ma jeszcze inne konsekwencje:

  • Kiedy odblokujesz wiatrak w danej strefie, pobliskie opuszczone konstrukcje zamieniają się w konstrukcje kontrolującej tę strefę frakcji
  • Konstrukcje frakcji (7) poznasz po symbolach frakcji na mapie. Znajdziesz w nich nie tylko światło UV, łóżko oraz schowek, ale też kupców i rzemieślników
  • Każda odblokowana wieża ciśnień sprawia, że w danej strefie pojawiają się leczące wodopoje (8)
  • Każda odblokowana stacja elektryczna zasila różne obiekty w strefie, takie jak skrzynki elektryczne i oświetlenie witryn sklepów

Następnie: Dying Light 2 - Anomalia GRE: walki z bossami

Spis treści: Dying Light 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dying Light 2 - trofeum z zarażonego: jak zdobyć i użyć

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Komentarze