Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dying Light 2 - Anomalia GRE: walki z bossami

Starcia z Upiorami.

Anomalia GRE to jedna z aktywności pobocznych w Dying Light 2, dostępna tylko w nocy. Walczymy w ramach niej z potężnymi przeciwnikami, zwanymi Upiorami.


Na tej stronie:


Anomalia GRE na mapie

Anomalia GRA jest oznaczona na mapie i interfejsie białą ikoną czaszki (1).

Jak już wspomnieliśmy, aktywność dostępna jest tylko w nocy. Jeśli przyjdziesz tam za dnia, nic się nie wydarzy.


Walka z Upiorem

Gdy wkroczysz na teren anomalii, zobaczysz Upiora (2), a więc silnego i zręcznego przeciwnika. Twoim zadaniem jest pokonanie go.

Życie Upiora jest zobrazowane paskiem (3) u góry ekranu, który jest widoczny przez cały czas przebywania na terenie anomalii.

Oto kilka wskazówek odnośnie walki:

  • Nie zajmuj się zwykłymi zombie na terenie anomalii, a po prostu ich unikaj. Upiór jest w stanie je ożywiać
  • Wykorzystuj teren anomalii na swoją korzyść, często pozostając nad ziemią i unikając zwykłych zombie
  • Korzystaj z włóczni (4) i butli gazowych (5), które znajdziesz na terenie anomalii. Pierwsze wystarczy rzucić w Upiora, a drugie należy podpalić, a następnie rzucić

Nagrody za walkę

Po śmierci Upiora automatycznie odblokuje się pobliski wojskowy kontener. Kieruj się ku czerwonej kropce (6) i otwórz właz (7) na górze, aby do niego wejść.

W środku znajdziesz:

  • Przedmioty i broń na półkach
  • Skrzynię GRE, a w niej Inhibitory i inne przedmioty, np. Wspomagacze lub części stroju

Najcenniejszym łupem są oczywiście Inhibitory, które są prostą drogą do rozwoju postaci.

Następnie: Dying Light 2 - światło UV: działanie, źródła

Spis treści: Dying Light 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dying Light 2 - ikona książki, ognisko

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Komentarze