Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dragon's Dogma 2 - The Nameless Village, Old Noble Manor

Jedno z zadań dla Branta.

The Nameless Village to czwarte zadanie od Branta w Dragon's Dogma 2, ciemnoskórego agenta spiskującego wraz z Arisenem przeciw władcy.


Na tej stronie:


Brant - rozpoczęcie zadania

Branta znajdziesz na piętrze gospody Stardrop Inn, wieczorami opiera się o bar. Możesz przeczekać do zmroku rozmawiając z karczmarką. Jeśli nie otrzymasz tego zadania za pierwszym razem przy spotkaniu z Brantem, wpadnij do niego później, na przykład po wykonaniu już jednego z zadań głównych otrzymanych wcześniej.

Po rozpoczęciu dialogu przy barze, przejdź z nim do stolika na zewnątrz. W trakcie rozmowy wybierz opcję dialogową "Tell me of false Sovran". Zostaniesz wysłany do ukrytej wioski na wschodzie krainy.


Droga do Nameless Village, Old Noble Manor

Podążając drogą trafisz jednak na gruzowisko. Musisz je ominąć przechodząc południową, zalesioną stroną. Uważaj jednak na silnego potwora, który tam się czai - teoretycznie nie jest wymagane jego pokonanie.

Idź do samego końca wioski, do dużego budynku na wzgórzu - Old Noble Manor. Wewnątrz spotkasz Flaude, który zarazem jest mistrzem złodziei (Thief-Maister). Otrzymasz od niego zwój z umiejętnością dla klasy Thief - Blades of the Pyre. Ważniejsze są jednak informacje, które ci poda. Musisz opuścić budynek i zejść po drabinie do jaskini, kilka metrów na północ od budynku.

Schodzisz sam - pionki pozostaną na górze. Nie znajdziesz tu jednak przeciwników, a kilka zagadek zręcznościowych. Musisz w odpowiednim momencie przeskakiwać po pochylniach i omijać przeszkody, w czym zdecydowanie pomogą ci wszelkie umiejętności mobilne (jak lewitacja maga). Nie musisz się spieszyć, warto też obserwować otoczenie w poszukiwaniu skrzyń skarbów.

Na końcu drogi znajdziesz mężczyznę - Sraila - który po rozmowie wręczy ci Darragh's Bill of Arrest. Przekaż go Brantowi, by zakończyć zadanie. Z jaskini wydostaniesz się jedynie tą samą drogą (nie możesz tu użyć Ferrystone), jednak wracając możesz opuszczać drabiny, dzięki którym omijasz zagadki zręcznościowe.

Wróć do Branta. Jeśli idziesz na piechotę, możesz wykorzystać główny trakt, gdyż rumowisko powinno zostać już usunięte. Kapitan przekaże ci w nagrodę przedmiot o nazwie Dragon's Gaze. Jest to przedmiot, który po aktywacji z inwentarza lokalizuje pobliskie Wakestone Shards - zbierz trzy, a zdobędziesz Wakestone, którego wykorzystasz do wskrzeszania siebie, pionków a nawet NPC.

Następnie: Dragon's Dogma 2 - A Beggar's Tale, żebrak, Garb

Spis treści: Dragon's Dogma 2 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Dragon's Dogma 2 - Pawn Quest, jak wysłać pionka na misję

Read this next