Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dragon's Dogma 2 - A Beggar's Tale, żebrak, Garb

Dowiedz się, skąd żebrak naprawdę bierze pieniądze.

Przy fontannie w Vernworth w Dragon's Dogma 2 znajdziesz żebraka Alberta, który opowiada zagadkową historię, rozpoczynając zadanie A Beggar's Tale. Musisz śledzić mężczyznę i poznać jego sekret.


Na tej stronie:


Jak rozpocząć zadanie

Stojący nieopodal inny żebrak powie ci, że opowiadanie historii to nie jedyny sposób naszego bohatera na zarobek. Będziesz musiał udać się za baśniarzem w dwa miejsca i zdobyć cenny przedmiot.

Odpocznij w karczmie lub na ławce do południa i podejdź do żebraka, po czym wysłuchaj całej jego opowieści. Ewentualnie pokręć się jeszcze po placu, zrób zakupy, by minęło trochę czasu. Gdy zakończy swą opowieść, powinien udać się między budynki.

Śledź żebraka aż do gospody w slumsach: Walter's Tavern [1]. Musisz poczekać do wieczora, aż mężczyzna uda się do domu na spoczynek. Zajmie to kilka minut. Opuści on bar mniej więcej jeden segment czasu na zegarze po zachodzie słońca.

Mężczyzna ucieknie do kryjówki w mieście [2], do której drzwi znajdują się obok paleniska. Musisz ponownie czekać na niego, aż opuści mieszkanie (niemal równo o północy). Gdy to zrobi, wejdź do jego domu zamiast go śledzić i zabierz z pomieszczenia jedyny widoczny przedmiot o nazwie Beggar's Garb. Zrób to szybko, a będziesz mógł dalej śledzić Alberta, choć nie jest to obowiązkowe, bowiem nowy znacznik misji ukaże się na twojej mapie - Baldwin's Estate [3].

W tej lokacji znajdziesz drugą kobietę - Hildę. Od ciebie zależy, komu przekażesz znaleziony Beggar's Garb. Możesz przekazać przebranie także samemu Arthurowi.


Beggar's Garb - komu przekazać

Pozyskany przedmiot możesz przekazać jednej z dwóch osób:

  • Celina - kobiecie z rasy Beastern, która przebywa w Walter's Tavern [2]. Gdy przekażesz jej odzienie żebraka, odwiedź dom Alberta kolejnego dnia, a znajdziesz w nim zwłoki jej oraz Alberta. Otrzymasz 3000 złota oraz roślinę Noonbloom (przedmiot leczący o niskiej wartości, który po jednym dniu uschnie, jeśli go nie zużyjesz).
  • Hilda - dama stojąca przed Baldwin's Estate [3]. Przekaż jej kostium, a za trzy dni przekaże ci trzy kamienie Onyx. Mają sporą wartość oraz znajdują zastosowanie przy niektórych ulepszeniach ekwipunku.
  • Albert - opcjonalnie możesz przekazać ubranie Albertowi. Zapłaci ci za to 5000 sztuk złota, a jego tajemnica pozostanie bezpieczna. Możesz podążyć za nim po zebraniu kostiumu z jego domu lub wręczyć mu go kolejnego dnia przy fontannie.

Następnie: Dragon's Dogma 2 - The Arisen’s Shadow, Bermudo

Spis treści: Dragon's Dogma 2 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Dragon's Dogma 2 - The Nameless Village, Old Noble Manor

Read this next