Dragon's Dogma 2 - A Beggar's Tale, żebrak, Garb
Dowiedz się, skąd żebrak naprawdę bierze pieniądze.
Przy fontannie w Vernworth w Dragon's Dogma 2 znajdziesz żebraka Alberta, który opowiada zagadkową historię, rozpoczynając zadanie A Beggar's Tale. Musisz śledzić mężczyznę i poznać jego sekret.
Na tej stronie:
Jak rozpocząć zadanie
Stojący nieopodal inny żebrak powie ci, że opowiadanie historii to nie jedyny sposób naszego bohatera na zarobek. Będziesz musiał udać się za baśniarzem w dwa miejsca i zdobyć cenny przedmiot.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/dragonsDogma2-beggar_02.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
![](https://assetsio.gnwcdn.com/dragonsDogma2-beggar_03.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Odpocznij w karczmie lub na ławce do południa i podejdź do żebraka, po czym wysłuchaj całej jego opowieści. Ewentualnie pokręć się jeszcze po placu, zrób zakupy, by minęło trochę czasu. Gdy zakończy swą opowieść, powinien udać się między budynki.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/dragonsDogma2-beggar_04.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Śledź żebraka aż do gospody w slumsach: Walter's Tavern [1]. Musisz poczekać do wieczora, aż mężczyzna uda się do domu na spoczynek. Zajmie to kilka minut. Opuści on bar mniej więcej jeden segment czasu na zegarze po zachodzie słońca.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/dragonsDogma2-beggar_05.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
![](https://assetsio.gnwcdn.com/dragonsDogma2-beggar_06.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Mężczyzna ucieknie do kryjówki w mieście [2], do której drzwi znajdują się obok paleniska. Musisz ponownie czekać na niego, aż opuści mieszkanie (niemal równo o północy). Gdy to zrobi, wejdź do jego domu zamiast go śledzić i zabierz z pomieszczenia jedyny widoczny przedmiot o nazwie Beggar's Garb. Zrób to szybko, a będziesz mógł dalej śledzić Alberta, choć nie jest to obowiązkowe, bowiem nowy znacznik misji ukaże się na twojej mapie - Baldwin's Estate [3].
![](https://assetsio.gnwcdn.com/dragonsDogma2-beggar_07.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
W tej lokacji znajdziesz drugą kobietę - Hildę. Od ciebie zależy, komu przekażesz znaleziony Beggar's Garb. Możesz przekazać przebranie także samemu Arthurowi.
Beggar's Garb - komu przekazać
Pozyskany przedmiot możesz przekazać jednej z dwóch osób:
- Celina - kobiecie z rasy Beastern, która przebywa w Walter's Tavern [2]. Gdy przekażesz jej odzienie żebraka, odwiedź dom Alberta kolejnego dnia, a znajdziesz w nim zwłoki jej oraz Alberta. Otrzymasz 3000 złota oraz roślinę Noonbloom (przedmiot leczący o niskiej wartości, który po jednym dniu uschnie, jeśli go nie zużyjesz).
![](https://assetsio.gnwcdn.com/dragonsDogma2-beggar_08.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
- Hilda - dama stojąca przed Baldwin's Estate [3]. Przekaż jej kostium, a za trzy dni przekaże ci trzy kamienie Onyx. Mają sporą wartość oraz znajdują zastosowanie przy niektórych ulepszeniach ekwipunku.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/dragonsDogma2-beggar_09.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
- Albert - opcjonalnie możesz przekazać ubranie Albertowi. Zapłaci ci za to 5000 sztuk złota, a jego tajemnica pozostanie bezpieczna. Możesz podążyć za nim po zebraniu kostiumu z jego domu lub wręczyć mu go kolejnego dnia przy fontannie.
Następnie: Dragon's Dogma 2 - The Arisen’s Shadow, Bermudo
Spis treści: Dragon's Dogma 2 - poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Dragon's Dogma 2 - The Nameless Village, Old Noble Manor