Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dragon's Dogma 2 - The Arisen’s Shadow, Bermudo

Zlokalizuj szpiega w Vernworth.

The Arisen’s Shadow to zadanie poboczne w Dragon's Dogma 2, które rozpoczniesz w Vernworth. Ukończ misję główną Monster Culling i porozmawiaj z kapitanem Brantem, a dowiesz się, że ktoś cię obserwuje, gdy będziesz przechadzał się po placu miejskim. Po tym komentarzu od twoich pionków zadanie rozpocznie się.

Największym problemem będzie zlokalizowanie szpiega. Gdy przechadzasz się po mieście może on pojawić się niemal w dowolnym miejscu i momencie, niedaleko ciebie, lecz gdy go spostrzeżesz, zacznie uciekać. Kluczem więc jest cierpliwość i obserwacja - nie staraj się na siłę jak najszybciej zlokalizować podejrzanego, natkniesz się na niego w trakcie wykonywania innych zadań.

Mężczyzna ma na imię Bermudo. Goń go aż będziesz w stanie go złapać (używając klawisza chwytu). Możesz teraz spróbować go przesłuchać, lecz nie uzyskasz wielu informacji. Musisz jednak postanowić, co zrobisz z podejrzanym. Do wyboru masz dwie opcje:

  • Refuse - odmów pójścia na układ z Bermudo, co rozpocznie walkę. Po chwili zostanie ona przerwana przez Branta, a złoczyńca zostanie uwięziony. Jeśli zabijesz napastnika, będziesz musiał ożywić go z pomocą Wakestone, by ukończyć zadanie. Po trzech dniach wypytaj kapitana o więźnia. Otrzymasz wtedy 4000 sztuk złota.
  • Demand compensation - puszczasz mężczyznę wolno, jednak wymagając od niego zapłaty 5000 sztuk złota. Zadanie kończy się automatycznie. Jest to więc lepsza opcja: nie wymaga czekania i otrzymujesz wyższe wynagrodzenie.

Następnie: Dragon's Dogma 2 - Ulrika, jak rozpocząć romans

Spis treści: Dragon's Dogma 2 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Dragon's Dogma 2 - A Beggar's Tale, żebrak, Garb

Read this next