Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Divinity: Grzech Pierworodny opóźnione

Klasyczne RPG ukaże się wiosną tego roku.

Klasyczne RPG Divinity: Grzech Pierworodny (Divinity: Original Sin) zanotowało opóźnienie. Gra ukaże się wiosną tego roku, a nie jak wcześniej planowano - 28 lutego.

To kolejne przełożenie premiery produkcji Larian Studios - pierwotnie tytuł sfinansowany na Kickstarterze miał zadebiutować jeszcze jesienią 2013 roku.

„Nie odważę się podać dokładnej daty. Może za tydzień znowu tu stanę, by poinformować o następnym opóźnieniu” - mówi jeden z deweloperów w najnowszej aktualizacji (dzięki, Worthplaying). „Dlatego też zostaję przy bliżej nieokreślonej wiośnie. Podamy więcej szczegółów, gdy będziemy na sto procent pewni.”

Dodatkowy czas twórcy wykorzystają na doszlifowanie szczegółów i integrację dodatkowych funkcji, zgłaszanych także na oficjalnym forum dyskusyjnym.

Turowe RPG, którego akcja rozgrywa się przed wydarzeniami z Divine Divinity, odniosło w kwietniu 2013 roku spory sukces podczas zbiórki pieniędzy, gdzie pozyskano niemal milion dolarów, co ponad dwukrotnie przewyższyło oczekiwania.

Divinity: Grzech Pierworodny trafi na PC i komputery z systemami OS X i Linux. Tłumaczeniem i wydaniem gry w Polsce zajmie się CDP.pl. Gra jest obecnie dostępna na Steamie w programie Early Access, za 40 euro, czyli ok. 165 zł.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze