Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Działania specjalne

Poznaj cele dodatkowe oraz sposoby ich realizacji.

Są to oddzielne mini zadania, o których wykonaniu bądź nie, dowiadujesz się dopiero po przejściu danej misji i sprawdzeniu trzeciego ekranu statystyk. W każdym podsumowaniu zobaczysz nazwę działania specjalnego, jego krótki opis, a także informację o tym, czy je zaliczyłeś.

Poniżej możesz zapoznać się z zadaniami specjalnymi w misji Kraniec świata. Dodatkowo zostały one oznaczone w samym opisie przejścia gry, więc możesz łatwo zlokalizować miejsce, gdzie należy dany cel wypełnić.


Człowiek z ludu - należy wyeliminować Paolo w trakcie jego wizyty w czarnorynkowym sklepie.

Czarnorynkowy włam - w trakcie pobytu w Dolnej Avencie trzeba włamać się do czarnorynkowego sklepu, co uczynisz pozbywając się dwóch włamywaczek i wysadzając w powietrze ścianę.

Obrabowano stację Aventa - aby to uczynić musisz z czarnorynkowego sklepu wykraść lub zakupić klucz. Następnie odnajdź magazyn znajdujący się na parterze stacji Aventa.

Pokój, z którego możesz dostać się do laboratorium (#1), a przekręcając dźwignię, kiedy na podeście jest biurko (#2), możesz także dostać się do tajnej skrytki (#3)

Ukryty magazyn - musisz odnaleźć skrytkę Jindosha w jego apartamentach opisanych w rozdziale Uwolnienie Sokołowa. Kiedy dotrzesz do rezydencji i miejsca, gdzie przy pomocy dźwigni przestawiasz na obracanym podeście trzy pomieszczenia (łazienkę, biuro i sypialnię). Korzystając z dźwigni i platformy dostań się do lokacji z podwójnymi, białymi drzwiami (#1 na obrazku powyżej) za którymi znajduje się przejście do laboratorium (to samo miejsce, w którym jest obraz Spoglądam na rzemieślnika).

Następnie, stojąc na podłodze, użyj dźwigni tyle razy, żeby na okrągłym podeście pojawiło się biurko (#2 na obrazku powyżej) z audiografem i zdjęciem. Następnie przesuń dźwignię jeszcze raz i stań na płycie w narożniku (#3 na obrazku powyżej), dzięki czemu po chwili dotrzesz do ukrytego schowka, gdzie znajdziesz sporo cennych przedmiotów. Aby wjechać na górę zlokalizuj i wciśnij czerwony przycisk.


Spis treści: Dishonored 2 - Poradnik, Solucja

Więcej:

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - czarnorynkowy sklep, Paolo, stacja

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Górna Aventa, dojście do willi

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Uwolnienie Sokołowa

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Eliminacja Jindosha

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Działania specjalne

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - sekrety i znajdźki


Idealna absorpcja - musisz uwolnić Antona Sokołowa bez niszczenia i alarmowania robota, który go pilnuje. Dokładny opis, jak to uczynić, znajdziesz w dziale Uwolnienie Sokołowa.

O autorze

Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Komentarze

More On Dishonored 2

Najnowsze artykuły