Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Górna Aventa, dojście do willi

Przeszukujemy drugą część miasta i docieramy do wejścia do posiadłości Kirina Jindosha.

Po skorzystaniu z kolejki na stacji w Dolnej Avencie poczekaj, aż wagonik się zatrzyma, po czym wysiądź z niego. Trafisz od drugiej części miasta, gdzie od razu natkniesz się na wartowników patrolujących teren z prawej strony, wokół tablicy ogłoszeniowej.

Przyjrzyj im się przez chwilę, aby poznać ścieżki patrolowe. Zauważysz, że czasami ustawiają się w taki sposób, że można po cichu wyeliminować jednego po drugim. Oczywiście trzeba działać szybko.

Kolejność eliminowania strażników

Najlepiej skierować się do budki wartowniczej z lewej strony i zaczekać, aż wartownik z lewej (#1 na obrazku powyżej) stanie do ciebie plecami, a kolejny (#3 na obrazku powyżej) zacznie iść w prawo. Trzeci (#2 na obrazku powyżej) będzie cały czas podpierał tablicę ogłoszeniową. Ogłusz wartownika z lewej szybko przeciągając jego ciało za budkę z prawej lub w pobliże kolejki.

W tym czasie w okolice budki powinien wrócić kolejny żołnierz, który może być nieco zaniepokojony brakiem ogłuszonego wartownika i może nieco rozejrzeć się w terenie. Kiedy wróci do patrolu pozbądź się od tyłu rywala opartego o tablicę, a na koniec ostatniego przeciwnika.


Budynek przy stacji

Kolejni wartownicy znajdują się przy ścianie światła z prawej, ale zanim się do niej udasz warto odwiedzić budynek z prawej strony.

Sposób ominięcia rywali

Wejdziesz do niego przez drzwi na parterze. Przed sobą zobaczysz lobby oraz dwóch strażników z lewej. Najlepiej przemknąć koło nich korzystając z Mignięcia/Dalekiego chwytu (obrazek powyżej). Na początku warto wybrać dolną odnogę, przejść przez drzwi z lewej, a potem załatwić po kolei rywali. Będziesz mógł się tu na spokojnie rozejrzeć odnajdując notatki, nieco monet, a także pociski i granaty.

Po przeszukaniu parteru wejdź na górę po schodach. Przy drzwiach z lewej usłyszysz dwóch rozmawiających strażników. Poczekaj, aż się rozejdą, po czym wejdź po cichu do środka.

Najlepszy moment do cichego załatwienia wrogów

Jeden z nich usiądzie do pisania, a drugi stanie przy szafkach z lewej (obrazek powyżej). Jest to najlepszy moment do pozbycia się ich po kolei. Następnie warto nieco rozejrzeć się w pomieszczeniu, ponieważ znajdziesz tu kościany amulet, a z prawej strony pojemnik z tranem. Jeśli go wyjmiesz, to wyłączysz elektryczność w ścianie światła w uliczce za oknem (uważaj, bo może to zaniepokoić wartowników, którzy zaczną przeszukiwać teren). Po przeciwnej stronie jest natomiast obwód, na którym możesz użyć klucza elektrycznego.

Warto jeszcze przejść do lokacji z lewej strony. Obok zakrwawionego fotelu znajdziesz nieco różnego rodzaju bełtów. Możesz udać się teraz na wyższe piętro, gdzie w sali wykładowej znajdziesz schemat (Polaryzacja stopu).

Weteran z kluczem do bocznej bramy oraz notatka z kodem leżąca na biurku

W tej samej lokacji, w pokoiku z prawej, znajdziesz natomiast śpiącego weterana, a przy nim klucz do bocznej bramy oraz leżącą na biurku notatkę z kodem do bramy (obrazek powyżej). Szyfr przyda ci się do wypełnienia celu opcjonalnego polegającego na otworzeniu bramy kolejowej.


Przejście do dalszej części miasta i rezydencji

Po dokładnym przeszukaniu budynku przy stacji otworzy się przed tobą kilka wariantów przejścia w pobliże Mechanicznej rezydencji.

Boczna brama (#1), ściana światła (#2) oraz kolejka (#3)

Aby przejść do dalszej części miasta możesz skorzystać z bocznej bramy (#1 na obrazku powyżej). Klucz do niej znajdziesz przy śpiącym weteranie na drugim piętrze w budynku przy stacji. Druga opcja, to wyłączenie ściany światła (#2 na obrazku powyżej) lub przeprogramowanie jej. To zadanie wykonasz zakradając się do pokoju z dwoma strażnika mi i biurkami w budynku przy stacji kolejowej.

Ostatnia opcja, to ustawienie odpowiedniego kodu (#3 na obrazku powyżej) otwierającego bramę. Znajdziesz go na biurku przy śpiącym weteranie na drugim piętrze budynku przy stacji. Następnie wystarczy skorzystać z kolejki i wybrać opcję Mechaniczna rezydencja. Najszybszy jest wariant ostatni, ale warto skorzystać z pierwszego lub drugiego, aby jeszcze nieco przeszukać teren po drodze do celu.

Strażnik (#1) przy śmietniku, pokój (#2) z kościanym amuletem i obrazem oraz mieszkanie (#3) z runą

Na drugą stronę najłatwiej jest przejść bramą w uliczce z lewej. Po wejściu na schody zwróć uwagę na strażnika patrolującego prawą część placu. Możesz szybko go wyeliminować gdy podejdzie do kosza (#1 na obrazku powyżej) i zanieść ciało w zaułek z beczką z lewej. W samym koszu odnajdziesz wielorybią kość. Uważaj, bo za chwilę z prawej może nadejść strażnik.

Warto skorzystać z Mignięcia/Dalekiego chwytu, aby dostać się do pokoju (#2 na obrazku powyżej) na piętrze. Znajdziesz tu gniazda insektów, które zniszcz. Poza tym jest tu kościany amulet, a na ścianie z lewej obraz (Jindosh rozmyśla nad nieparzystym licznikiem). Możesz teraz przejść dalej przez otwarte okno z lewej lub wrócić do zaułka, wejść na balkon pobliskiej mieszkania (#3 na obrazku powyżej) i przejść do pokoju, w którym znajdziesz runę. Nie przejmuj się mieszkańcami, ponieważ nic ci nie zrobią. W pracowni na parterze znajdziesz ostrze sprężynowe oraz klucz elektryczny - drzwi prowadzą natomiast do zaułka, w którym byłeś wcześniej.

Luneta (#1) i dźwig z łańcuchem (#2)

Po przeszukaniu budynków czas przejść do dalszej części miasta. Możesz się tam dostać przez otwarte okno pokoju, gdzie znalazłeś amulet i obraz lub skorzystać z przejścia z dwoma strażnikami z prawej. Wtedy najlepiej użyć Mignięcia/Dalekiego chwytu, żeby wskoczyć na elementy otoczenia nad nimi, a potem przeskoczyć na rurę ciągnącą się wzdłuż murka z prawej. W ten sposób dotrzesz do lunety (#1 na obrazku powyżej), przez którą możesz obejrzeć Mechaniczną rezydencję. Z prawej strony jest natomiast dźwig z łańcuchem (#2 na obrazku powyżej), po którym możesz spokojnie zejść na teren położony niżej.


Spis treści: Dishonored 2 - Poradnik, Solucja

Zobacz:

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - czarnorynkowy sklep, Paolo, stacja

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Uwolnienie Sokołowa

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Eliminacja Jindosha

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Działania specjalne

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - sekrety i znajdźki


Dojdź do końca półki skalnej i skorzystaj z Mignięcia/Dalekiego chwytu, aby przedostać się na kolejną skałę z lewej strony po drugiej stronie przepaści. Następnie powtórz taki skok jeszcze raz i skieruj się na schody prowadzące na górę.

Bez względu na to czy skorzystałeś z kolejki czy też z drugiego sposobu dotarcia na miejsce, teraz wystarczy tylko wejść na górę po schodach z lewej. W ten sposób dotrzesz do drzwi wejściowych do Mechanicznej rezydencji.

Read this next