Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Eliminacja Jindosha

Poznaj różne sposoby pozbycia się genialnego wynalazcy.

Po uwolnieniu Sokołowa z celi, gdzie był przetrzymywany i dostarczeniu go w bezpieczne miejsce czas zająć się gospodarzem, którego będziemy musieli zabić lub ogłuszyć. Skorzystaj z windy, aby dostać się na najwyższe piętro, gdzie znajduje się biuro.

Uważaj, bo w okrągłym pomieszczeniu przed tobą znajduje się robot obronny Jindosha. Najlepiej jest teraz skorzystać z Mignięcia/Dalekiego chwytu, aby dostać się na maszyny z lewej strony (za tabliczką danger).

Wejdź na maszyny na lewo od windy, aby dobrze widzieć swój cel

Z tego miejsca będziesz świetnie widział Kirina Jindosha oraz jego roboty (obrazek powyżej). Za nim na ścianie znajdziesz obraz (Światło odwróconej krzywej), a w biurku, od strony zewnętrznej, schemat (Rozbijające pocisk kliny).


Istnieje wiele sposobów rozprawienia się z Kirinem.

1) Możesz strzelić w niego bełtem usypiającym, a roboty odciągnąć na bok rzucając np. granat. Mignięciem/Dalekim chwytem szybko dostań się w pobliże ciała i zanieś je do windy.

2) Inna możliwość, to skorzystanie z Mignięcia/Dalekiego chwytu, aby przedostać się na lampę nad biurkiem, a potem zeskoczyć za nie. Rzuć daleko przed siebie granat, aby odwrócić uwagę robotów, po czym szybko ogłusz Jindosha i zanieś go do windy.

3) Zamiast wjeżdżać na poziom biurowy, udaj się piętro niżej do laboratorium. Włącz znajdujący się tu audiograf (Przeciąganie Antona na moją stronę) lub rzuć na środek pomieszczenia granat, po czym udaj się do windy. Roboty zeskoczą na dół, aby sprawdzić, co się stało, a ty możesz wjechać windą na górę i uporać się z Jindoshem.

Bez względu na sposób uporania się z panem domu weź jego ciało (o ile go nie zabiłeś) do laboratorium - jedno piętro poniżej biura. Jeżeli masz problemy z dwoma mechanicznymi robotami, to możesz je z zaskoczenia obrzucić granatami i zniszczyć lub posłać granat na górę, żeby odciągnąć ich uwagę.

Maszyna, w której umieść ciało Kirina Jindosha

Weź ciało Jindosha i umieść je w maszynie do elektrowstrząsów (obrazek powyżej). Następnie spróbuj użyć dźwigni z lewej strony. Okaże się, że urządzenie nie posiada wystarczającej mocy. Instrukcję związaną z jej zdobyciem znajdziesz na tablicy z lewej.

Ogólnie chodzi o wyłączenie innych platform naukowych w laboratorium. Z lewej i prawej strony fotelu do elektrowstrząsów znajdziesz dwa panele (Bay 1 i Bay 2). W jednym wciśnij Platformę optyczną, odczekaj chwilę, aż mechanizm się przekształci, po czym na drugim panelu wybierz Platformę anatomiczną. W ten sposób naładujesz generator i będziesz mógł uruchomić urządzenie, na którym znajduje się Jindosh, co spowoduje pozbawienie go pamięci.

Zwab roboty na prawą stronę (#1), a potem szybko przejdź przez drzwi z lewej (#2)

Teraz wystarczy udać się do przejścia z prawej i pociągnąć za dźwignię, która przestawi poziome schody. Jeżeli nie zaniosłeś jeszcze Sokołowa do kolejki, to weź jego ciało i przejdź przez hol oraz drzwi. Skieruj się w lewo i wskocz na barierkę. Poniżej zobaczysz kilka robotów. Rzuć granatem w prawo (#1 na obrazku powyżej), a kiedy pobiegną tam przeciwnicy, szybko przenieś się do drzwi z lewej (#2 na obrazku powyżej).

Przejdź do przejścia z lewej i opuścić rezydencję. Skorzystaj z kolejki, żeby dostać się do Dolnej Aventy. Tam przez otwarte okno dostań się na dach dworca, a z niego korzystając z Mignięcia/Dalekiego chwytu wskakuj na kolejne, podwyższone elementy i kieruj się w stronę kanału, gdzie czeka na ciebie kapitan Foster.


Alternatywne sposoby wyeliminowania Kirina Jindosha

Opisane powyżej opcje dotarcia i pozbycia się genialnego konstruktora całej rezydencji to tylko niektóre z dostępnych możliwości.

1) Zatrzymanie czasu - jedną z ciekawszych opcji jest odbycie rozmowy z Jindoshem (początek pobytu w rezydencji), a następnie zatrzymanie czasu korzystając ze specjalnej zdolności. Następnie odwróć się w lewo i korzystając z Mignięcia/Dalekiego chwytu kieruj się przed siebie, potem w prawo, przez drzwi. W pokoju z wanną użyj dźwigni, obróć się z podestem do nowej lokacji, zniszcz podwójne drzwi i kontynuuj do laboratorium. Tam udaj się do przejścia z prawej, gdzie znajdziesz Kirina stojącego w holu na rozkładanych schodach - możesz w ten sposób błyskawicznie go dopaść i ogłuszyć lub zabić.


W pomieszczeniu z pierwszą dźwignią zniszcz okno na suficie i skieruj się na górę

2) Niezauważona eliminacja - związana z Osiągnięciem/Trofeum o nazwie Cisza i działaniem specjalnym Duch pośród trybów. Zakłada dostanie się do Jindosha i wyeliminowanie go w taki sposób, aby nikt (w tym gospodarz) cię nie widział i nie wiedział, że się do niego zbliżasz oraz bez korzystania z jakiejkolwiek dźwigni w domu. Po wejściu do rezydencji przejdź do pokoju z pierwszą dźwignią (nie ruszaj jej). Spójrz w górę i strzel bełtem w szybę, po czym użyj Mignięcia/ Dalekiego chwytu, aby dostać się na górę (obrazek powyżej).

Przejdź przez barierkę i rusz przed siebie. Zobaczysz dwa pomieszczenia (a w zasadzie jedno z dwoma wejściami) z metalowymi systemami. Przejdź przez przejście i skręć w prawo. Z lewej są podwójne rury, a z prawej miejsce przez które zeskocz na dół.

Okno, do którego podejdź

Rusz przed siebie i skręć w lewo idąc wąskim korytarzem (strzałka na ścianie z napisem Dinning Lounge). Idź, aż do końca, czyli pomieszczenia ze stołem bilardowym. Wejdź na górę i udaj się w prawo. Przy narożniku udaj się w lewo, w stronę wskazywaną przez strzałkę z napisem Waiting Room. W nowej lokacji skręć w lewo i podejdź do okna z prawej (obrazek powyżej).

Otwórz je i poczekaj, aż strażnicy skończą rozmawiać i się rozejdą. Wejdź wtedy do środka i rozpraw się z wartowniczką z lewej, a potem szybko z żołnierzem z prawej, zanim wróci z obchodu korytarza. Następnie przejdź przez podwójne, białe drzwi na końcu holu z prawej strony.

Wskocz na wentylator (#1), a potem na stały ląd, gdzie skorzystaj z włazu (#2)

Dotrzesz do pracowni Jindosha. Przejdź przez nią i wyjdź na balkon, po czym udaj się w prawo. Podejdź do barierki przy leżakach i wskocz na wentylator (#1 na obrazku powyżej). Następnie użyj Mignięcia/Dalekiego chwytu, żeby przenieść się na teren z prawej, a stamtąd przejdź przez właz (#2 na obrazku powyżej) z lewej.

Dotrzesz na piętro z pokojem konserwacyjnym. Drzwi z prawej są zamknięte, ale nie przejmuj się tym. Wezwij windę i wybierz trzecie piętro, czyli biuro. Kiedy dojedziesz na miejsce opuść kabinę.

Z podwyższenia z lewej zdecyduj, jak wyeliminujesz Jindosha

Znajdziesz na piętrze, gdzie przebywa Jindosh w obstawie jednego lub dwóch mechanicznych żołnierzy. Poczekaj, aż się rozejdą, po czym wejdź do pomieszczenia i udaj się na podwyższenie z lewej strony. Z tego miejsca będziesz miał świetną pozycję do zastrzelenia lub ogłuszenia wynalazcy (obrazek powyżej).


Spis treści: Dishonored 2 - Poradnik, Solucja

Więcej:

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - czarnorynkowy sklep, Paolo, stacja

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Górna Aventa, dojście do willi

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Uwolnienie Sokołowa

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - Działania specjalne

- Dishonored 2 - Misja 4: Mechaniczna rezydencja - sekrety i znajdźki


Dalszy sposób postępowania w przypadku dotarcia do Jindosha został opisany powyżej. Przedstawiona opcja zapewnia jednak dotarcie do wynalazcy w sposób cichy i bez korzystania z dźwigni, co pozwala odblokować Osiągnięcie/Trofeum o nazwie Cisza.

O autorze

Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Komentarze