Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

CS:GO - Operacja Hydra wprowadza szalone tryby rozgrywki

Potrwa do września.

Po bardzo długich oczekiwania, aktualizacja obejmująca ok. 840 MB wprowadza do sieciowej strzelanki CS:GO kolejną operację. Wraz z nią otrzymujemy szereg zwariowanych trybów rozgrywki, specjalne skórki czy kolejną kampanię w kooperacji.

Operation Hydra potrwa przez 18 tygodni, do września. Tradycyjnie, dostęp zapewnia kupowana przepustka za 5,60 euro (ok. 24 zł), ale są też atrakcje dostępne za darmo dla wszystkich zainteresowanych graczy.

Darmowe są tak zwane Wydarzenia Hydra, czyli specjalne tryby i inne atrakcje, zmieniające się co tydzień. Do tego siedem specjalnych - nowych i powracających - map, we wszystkich wariantach.

Przygotowane opcje zabawy to pojedynki „2 na 2” na pojedynczym punkcie detonacji, czy też klasyczne starcie „5 na 5”, w którym dane broń możemy kupić tylko określoną liczbę razy. Te dwa tryby objęte są osobnym rankingiem umiejętności.

Operacja Hydra

Idąc dalej, jest jeszcze deathmatch, w którym liczą się tylko strzały w głowę, społecznościowe rozbrajanie bomby z jednym graczem ubranym w ciężki pancerz, znane z Call of Duty podnoszenie nieśmiertelników z zabitych wrogów, tryb tylko z nożem i Zeusem, akcja ze Scoutem i obniżoną grawitacją oraz opcja, w ramach której każde pudło oznacza obrażenia - dla nas.

Po zakupie przepustki otrzymamy specjalną monetę, którą możemy następnie awansować na kolejne poziomy poprzez kończenie wyzwań i ogólny udział w atrakcjach. Detale znaleźć można na oficjalnej stronie.

Do tego - ponownie - kampania fabularna w kooperacji, przeznaczona dla maksymalnie dwóch osób. Nie może oczywiście zabraknąć kolejnej skrzynki ze skórkami. Skiny zdobywamy także podczas zabawy, przy awansach na kolejne poziomy w Operacji.

Jednocześnie, nieco w tle nowej Operacji, zmniejszono także obrażenia zadawane przez UMP45 na długich dystansach.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze