Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Chorus - Złomiarka: przeszukaj wrak Artoka, początek gry

Zbieranie akumulatorów, odblokowanie Rytuału Zmysłów, wieżyczki i wrony.

Złomiarka to pierwsza misja w Chorus, która jednocześnie rozpoczyna całą rozgrywkę. W jej trakcie zwiedzisz wrak okrętu Artok, poznasz podstawowe mechaniki rozgrywki i nauczysz się korzystać z Rytuału Zmysłu.


Na tej stronie:


Zapuść się głębiej, zbierz akumulatory

Po długiej serii scen przerywnikowych przejmiesz wreszcie stery nad okrętem. Na ekranie wyświetli się trochę informacji dotyczących sterowania. Po wszystkim podążaj wzdłuż jedynej dostępnej ścieżki i wleć w akumulator (1), by go zebrać.

Na ekranie pojawi się niewielkie okno z informacją o możliwości wykorzystania Rytuału Zmysłów.Wciśnij wskazany klawisz, by oznaczyć lokalizację pozostałych 3 akumulatorów (2). Udaj się do nich i je zbierz - część ukryta jest za przeszkodami.


Wieżyczki, akumulatory za barierą

W dalszej części trafisz na pierwsze zagrożenie - wrogą wieżyczkę (3). Wykorzystaj działko obrotowe i za pomocą lewego przycisku myszy (RB i RT w przypadku konsol Xbox i PlayStation) się z nią rozpraw.

Zbierz akumulator (4) u dołu pomieszczenia, a następnie aktywuj Rytuał Zmysłów. Od miejsca, w którym był, rozciągać będzie się niebieska linia (5). Podążaj za nią - jeśli zniknie, ponownie aktywuj Rytuał Zmysłów.

Przeleć do kolejnego pomieszczenia, zniszcz tamtejszą wieżyczkę i zbierz akumulator (6) czekający na końcu korytarza. Z tego miejsca obróć kamerę w lewo i udaj się do trzeciego akumulatora (7).


Zbierz pozostałe akumulatory

Leć teraz za znacznikiem misji do kolejnej, tym razem otwartej strefy. Tutaj do zebrania masz sześć kolejnych akumulatorów (8) - odkrywaj ich lokalizację za pomocą Rytuału Zmysłów i zbieraj kolejne przedmioty.

Jest tutaj także sporo innych przedmiotów (9) do zebrania, które także podświetlisz tą samą umiejętnością. Zebranie każdego z nich dostarczy ci kilkuset kredytów, które wykorzystasz potem do zakupu ulepszeń do statku.

Uważaj także na tutejsze wieżyczki - jest ich tutaj sporo. Wykorzystaj mnóstwo przeszkód terenowych, by skryć się przed ich ogniem i eliminuj zagrożenia jedno po drugim.


Wróc do Enklawy, wspomnienie, zniszcz Wrony piratów

Po zebraniu wszystkich akumulatorów podążaj za znacznikiem. Natkniesz się na wspomnienie (10). Zbliż się do niego i aktywuj Rytuał Zmysłów, by je wyczuć. Rozegra się wtedy scena z przeszłości. W kolejnym tunelu musisz wykorzystać dopalacz, by uniknąć pocisków. Aktywujesz go za pomocą klawisza Shift (LB i L2 w przypadku konsol).

W następnej otwartej sekcji natrafisz na pierwsze statki wroga - Wrony (11). Przeciwnicy ci stanowią znacznie większe zagrożenie z uwagi na to, że mogą się poruszać. Pozostawaj w ruchu by unikać ich ognia i eliminuj kolejne cele. Jeśli masz z nimi problem, zajrzyj na naszą stronę walka: jak walczyć, by wygrywać gdzie poznasz kilka porad związanych z potyczkami.

Do aktywowania są tutaj jeszcze dwa dodatkowe wspomnienia, które możesz podświetlić za pomocą Rytuału Zmysłów. Nie jest to jednak obowiązkowe. Po walce udaj się za znacznikiem misji.

Po chwili wylecisz w otwartą przestrzeń kosmiczną. Odblokujesz także napęd podświetlny. W tym momencie misja ta dobiegnie końca.

Następnie: Chorus - Droga do domu: Azan, dotrzyj do Enklawy

Spis treści: Chorus - Poradnik, Solucja

Read this next