Battlefield 2042 miał oferować trzęsienia ziemi i tsunami. Twórcy nie zdążyli
Skupiono się na trąbie powietrznej.
Pierwotne plany na Battlefield 2042 mówiły o dużo bardziej rozbudowanych elementach ekstremalnych zjawisk atmosferycznych, lecz twórcy nie zdążyli z ich wprowadzeniem.
Takie wieści przekazał insider Tom Henderson, który zdobył popularność właśnie na doniesieniach dotyczących serii strzelanek od Electronic Arts.
Jak wyjaśnił na Twitterze, prezentacja z lata 2020 roku mówiła nie tylko o trąbie powietrznej - ostatecznie widocznej w grze - ale także o trzęsieniach ziemi, ognistych tornadach, falach tsunami oraz erupcjach wulkanu.
„Ze względu na brak czasu, musieli skupić się tylko na trąbie powietrznej” - dodał Henderson, mając na myśli deweloperów ze studia DICE.
„Kurczę, gdyby mieli jeszcze rok” - rozmarzył się insider. Nie jest oczywiście jasne, czy taki dodatkowy czas na prace przełożyłby się na wprowadzenie rozbudowanych elementów pogodowych.
Faktem, jest że ostatecznie Battlefield 2042 ukazał się w listopadzie w dość opłakanym stanie. Obecnie produkcja szybko traci graczy, a nieoficjalnie mówi się, że pierwszy sezon zmagań rankingowych - mogący przywrócić zainteresowanie - rozpocznie się dopiero w marcu.