Ratchet & Clank: Rift Apart - przypisanie broni, zmiana miejsca, szybki dostęp

Edycja koła wyboru broni.

Aby umilić sobie wybieranie broni w Ratchet & Clank: Rift Apart, możesz edytować ich rozmieszczenie w ekwipunku.

Możesz zmienić miejsce broni zarówno na kole wyboru broni (1) (które otwierasz przyciskiem trójkąt), jak i w menu szybkiego dostępu (2), dzięki któremu wybierasz bronie „krzyżakiem” na padzie.

ratchet_clank_rift_apart_przypisanie_broni_1

Aby edytować rozmieszczenie broni na kole wyboru, wejdź do zakładki Broń (3), a następnie z listy po lewej wybierz model, który chcesz przemieścić.

ratchet_clank_rift_apart_przypisanie_broni_2

Wyświetli się koło wyboru. Wychyl drążek w stronę pożądanego miejsca, a potem potwierdź przyciskiem X. Jeśli miejsce było puste, po prostu się wypełni. Jeśli wcześniej znajdowała się tam inna broń, zostanie zastąpiona. Pamiętaj, że możesz przełączać się między kolejnymi kartami za pomocą L1 i R1 (jeśli już je odblokowałeś).

ratchet_clank_rift_apart_przypisanie_broni_3

Edycja menu szybkiego dostępu odbywa się w rozrywce. Otwórz koło wyboru przyciskiem trójkąt, wskaż pożądaną broń drążkiem, a następnie naciśnij strzałkę, którą chcesz wybierać tę broń.

Więcej porad:

Spis treści: Ratchet & Clank: Rift Apart - poradnik i najlepsze porady