Twórcy Gears of War zmieniają silnik na Unreal Engine 5

Next-gen w pełni.

Deweloperzy ze studia The Coalition zapowiedzieli oficjalnie, że zaczynają „next-genową produkcję” gier - oficjalnie przenosząc proces tworzenia na silnik Unreal Engine 5.

„Gears of War zawsze było mocno związane z Unreal Engine, jako przełomowy tytuł w 720p z Xboksa 360 czy z multiplayerem w 120 FPS na Xbox Series X/S - i cieszymy się, że możemy kontynuować tę tradycję” - napisali twórcy na blogu.

The Coalition zaznacza, że Gears 5 otrzyma jeszcze dodatkową zawartość. Fani doczekają się kolejnych Operacji ze świeżymi zestawami map i postaci, a także specjalnych wydarzeń.

Przedstawiciele studia podkreślają też, że „zmiana silnika to wielkie przedsięwzięcie”, dlatego nie mają zamiaru zapowiadać żadnych nowych gier „jeszcze przez jakiś czas”. To wyraźna sugestia, że w 2021 roku na pewno nie zobaczymy nawet teasera Gears of War 6.

„Bezprecedensowy poziom detali i oświetlenia łączą się z technologią umożliwiającą generowanie obiektów tak szczegółowych, jak tylko pozwala rozdzielczość. Do tego odświeżona fizyka, animacje i audio” - pisało Digital Foundry po prezentacji nowego silnika od Epic Games.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami