Ubisoft z nowym dopiskiem przy tytułach

W skrócie: Tom Clancy's The Division: Heartland a Ubisoft Originals.

Ubisoft poinformował, że w przyszłości zamierza reklamować wszystkie produkcje swoich wewnętrznych zespołów deweloperskich jako „Ubisoft Original”.

Nazwa po raz pierwszy pojawiła się przy okazji zapowiedzi Tom Clancy's The Division: Heartland w ubiegłym tygodniu. Nowa, darmowa strzelanka ukaże się pod koniec roku lub na początku 2022 r.

1
Interesujący dopisek

Rzecznik francuskiej korporacji przyznał w odpowiedzi na zapytanie Eurogamera, że „idąc w przyszłość, wzmianka «Ubisoft Originals» będzie dopisana do wszystkich gier stworzonych przez utalentowanych deweloperów z naszych wewnętrznych zespołów”.

Fraza jest interesująca, ponieważ może sygnalizować zmianę w strategii działalności Ubisoftu. Firma obecnie nie wydaje bowiem żadnych tytułów innych producentów.

Obserwatorzy rynku sugerują, że dopisek Ubisoft Originals dla wyróżnienia własnych gier wydaje się wskazywać, że korporacja zamierza dystrybuować też pozycje innych deweloperów. Obecnie popularne są linie wydawczynie dla niezależnych twórców, jak EA Originals czy Private Division od Take-Two.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami