Hitman 3 - Karpaty: laboratorium, pociąg, cel Arthur Edwards

Opis przejścia ostatniej misji, Untouchable, rozgrywającej się w Karpatach, w Rumunii.

Na tej stronie zamieściliśmy opis przejścia ostatniej, szóstej misji w grze Hitman 3, która nazywa się Untouchable. Zadanie rozgrywa się w pociągu, który przemierza rumuńską część Karpat.

Rozpoczynasz misję w laboratoryjnej części pociągu. Twoje zadanie jest proste: w pierwszej kolejności musisz wydostać się z laboratorium, następnie przejść przez cały skład pociągu - wagon po wagonie - aż dotrzesz do ostatniego przedziału, po drugiej stronie pociągu, gdzie znajduje się główny cel misji - Arthur Edwards.

229

Wyjdź z pomieszczenia, w którym Agent 47 odzyskał świadomość, i obezwładnij pracownika laboratorium (1), który stoi tyłem do ciebie; przebierz się w jego strój i schowaj ciało do szafy. Z ziemi zabierz Blue labolatory keycar - dzięki temu przedmiotowi otworzysz drzwi (2).

230

Przejdź obok dwóch osób i wejdź do pokoju na wprost. W kolejnym pomieszczeniu znajdują się drzwi zamknięte na kod (3). Poprawna kombinacja, czyli 1979, widnieje na plakacie (4), który wisi nad biurkiem. Wejdź do środka i zabierz zardzewiały łom. Otworzysz nim drzwi (5), którymi wyjdziesz na zewnątrz.

231
232

Przejdź po krawędzi wagonu (6), na jego koniec. Następnie przeskocz na kolejną krawędź, a gdy dojdziesz do oblodzonej części ściany, spójrz w górę i wespnij się na górę wagonu. Kiedy będziesz stał na wagonie, uważaj na zbliżające się semafory, które mogą cię zranić, jeśli ich nie ominiesz.

233

Przejdź do kolejnego wagonu, który tym razem jest otwarty. Obezwładnij strażnika (7) i przebierz się w jego strój.

234

Idź dalej. Wejdź do środka. Odszukaj żółty zawór, który znajduje się w rogu wagonu, i umieść go w kolumnie (8). Następnie przekręć go, a otworzy się dach. Wyjdź znowu na zewnątrz. Uważaj na semafory. Kiedy dotrzesz do drabiny, wejdź po niej na górę, przejdź po wagonie, a potem znowu wejdź po drabinie na górę.

235
236

Kiedy dojdziesz do miejsca, którego nie będziesz mógł przekroczyć (9), zejdź stopień niżej (10), a potem opuść się po ścianie wagonu, by wskoczyć do środka przez okno (11).

238

Znajdziesz się w przedziale, na końcu którego stoją strażnicy. Musisz ich ominąć. Wyjdź przez okno (12) po przeciwległej stronie. Po krawędzi przejdziesz na koniec wagonu, a następnie wskocz przez otwór okienny.

239

W kolejnym wagonie wejdź do otwartego przedziału (13), kiedy strażnik (14) będzie stał do ciebie tyłem. Zamknij drzwi w przedziale i poczekaj, aż strażnik (14) przejdzie na drugą stronę. Wówczas obezwładnij go, a potem rozpraw się z przeciwnikiem, który stoi na końcu korytarza.

241

Wyjdź na zewnątrz przez drzwi, przejdź przez otwarty wagon i wejdź do kolejnego. Kiedy wejdziesz do przedziału pełnego strażników, podejdź do okna po prawej stronie (15), ale tak żeby cię nie zauważyli wrogowie.

242

Wyjdź przez okno (15) na zewnątrz i wespnij się na górę. Przejdź na drugą stronę, opuść się, a następnie przejdź pod oknem (16) i znowu wespnij się na górę. Idąc przed siebie dotrzesz do miejsca, którego nie przejdziesz, więc zejdź stopień niżej (po prawej stronie) i zeskocz na ścianę wagonu, a potem wskocz przez okno do przedziału.

243

Aby ominąć strażników, wskocz za bar (17) i przejdź za ich plecami. W kolejnym wagonie, w korytarzu znajduje się kilku strażników. Przejdź więc przez okno po prawej stronie. Po krawędzi przedostaniesz się do przedziału, w którym śpi strażnik w czarnym uniformie. Obok niego, na siedzeniu leży strój elitarnego strażnika (Elite guard) - przebierz się, by zmienić strój.

Dzięki temu przebraniu w strażnicy w korytarzu nie rozpoznają cię, więc przejdź obok nich i wyjdź na zewnątrz. Nie wchodź do kolejnego wagonu. Zamiast tego wejdź po drabinie na górę, a następnie - po lewej stronie - przejdź po ścianie na krawędź. Przesuń się kilka metrów i wespnij się na górę wagonu.

244

Następnie zeskocz z wagonu, przejdź po kontenerze, a potem obezwładnij strażnika (18) i idź dalej.

245

Na kolejnym otwartym wagonie zobaczysz wielu przeciwników, których musisz ominąć. Schowaj się za beczkami (19). Poczekaj na odpowiedni moment, czyli kiedy nie będą spoglądać w twoją stronę, i przejdź obok strażników.

246

Wejdź do kolejnego, zamkniętego, wagonu, w którym stoi dwóch wrogów. Poczekaj, gdy jeden z nich odejdzie, wówczas powal tego drugiego (20) i schowaj ciało do skrzyni. Zanim wyjdziesz na zewnątrz, odnajdź łom, który leży w skrzynce narzędziowej, i otwórz nim małą, srebrną szafę przymocowaną do ściany (21), w której odnajdziesz bezpiecznik.

248

W kolejnym, otwartym, wagonie znowu będziesz musiał ominąć kilku przeciwników. Kluczem do sukcesu jest umieszczenie bezpiecznika w rozdzielni (22). Dzięki temu oślepisz na krótką chwilę wrogów. Wówczas szybko przejdź obok nich i wejdź na pojazd. Pospiesz się jednak, gdyż po chwili strażniczy odzyskają świadomość.

249

Tym sposobem dostaniesz się wagonu, w którym znajdują się pomieszczenia biurowe. Koniecznie załóż marynarkę (23). Dzięki temu niepostrzeżenie przejdziesz przez korytarz i kolejne wagony.

250

Kiedy dotrzesz do wagonu, przed którym zobaczysz dźwignię (24), użyj jej, by odłączyć od lokomotywy większą część składu. Następnie przejdź do przedziału, w którym spotkasz Arthura Edwarda.

Spotkanie z Edwardsem zakończy misję, ale najpierw musisz podjąć ostateczną decyzję, które wpłynie na finał historii. Możesz wybrać jedno z trzech zakończeń gry.

Następnie: Hitman 3 - Karpaty: wszystkie zakończenia

Spis treści: Hitman 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Hitman 3 - Karpaty: najważniejsze informacje, cel

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami