Resident Evil 3 - stacja metra, hydrant, wąż strażacki, nożyce, strzelba

Eksplorujemy Raccoon City w poszukiwaniu węża strażackiego, którym ugasimy ogień w alejce.

Na poprzedniej stronie solucji do Resident Evil 3 opisaliśmy prolog gry do momentu, w którym doszło do pierwszego spotkania Jill Valentine z Carlosem Oliveirą.

Idź przez tunele za Carlosem. Dotrzecie do kolejki metra, w której spotkacie się z kapitanem - dowódcą plutonu U.B.C.S - Mikhailem Victorem. Otrzymasz nowe zadanie: przywróć zasilanie w podstacji.

Po wyjściu z kolejki metra, idź schodami w górę, aż dotrzesz do wpółotwartej bramy. W drodze na górę zbierz ważne przedmioty: zioła, amunicję, proch strzelniczy; znajdziesz również skrzynię, w której możesz przechowywać przedmioty, a także punkt zapisu, czyli maszynę do pisania. Zbliż się do bramy, a Jill przejdzie pod nią. W ten sposób dostaniesz się na ulice miasta Raccoon City.

Po wyjściu na ulicę, zaatakuje się przeciwnik. Wejdź w boczną uliczkę, w której spotkasz dwóch kolejnych wrogów. Wyjdź przez furtkę na ulicę. Po lewej i po prawej stronie znajdują się zamknięte budynki (jeden na żółtą kłódkę, a drugi - w którym mieści się supermarket - na łańcuch; otworzysz je później, gdy zdobędziesz nożyce do prętów i wytrych).

013
014

Na końcu ulicy, po prawej stronie, znajduje się alejka, w której płonie ogień (1). Aby go ugasić, potrzebujesz węża strażackiego, którego podepniesz do hydrantu (2). Twoim celem jest odnalezienie tego przedmiotu.

015

Gdy wrócisz na ulicę, zombie zniszczą bramę i ruszą w twoją stronę. Strzel w beczkę (3), gdy się do niej zbliżą, by się ich pozbyć jednym strzałem.

016

Następnie zejdź po schodach. Możesz chwilowo unieruchomić grupę przeciwników, strzelając w czerwone urządzenie (4). Wejdź do budynku cukierni - Moon's Donuts (5). Wewnątrz zbierz zapasy, a w pomieszczeniu gospodarczym odnajdziesz:

  • maszynę do pisania (punkt zapisu),
  • skrzynię, w której możesz przechowywać przedmioty,
  • ozdobne pudełko, wewnątrz którego odnajdziesz Czerwony klejnot. Aby wyciągnąć ten przedmiot, wejdź do ekwipunku i skorzystaj z funkcji: Obejrzyj na ozdobnym pudełku. Następnie wyjmij klejnot za pomocą odpowiedniego klawisza/przycisku. Ten przedmiot przyda się do otworzenia maszyny z zegarem na stacji metra.

Przejdź przez cukiernię, aby dostać się na ulicę, gdzie znajdziesz kilku zombie. Na drodze stoją beczki (6) (po obu stronach ulicy), dzięki którym szybko się ich pozbędziesz. Niedobitków zastrzel z pistoletu.

017

Po lewej stronie znajduje się uliczka (7), do której dostęp jest zablokowany. Potrzebujesz nożyc do prętów, aby przeciąć łańcuch. Wróć tu kiedy, je zdobędziesz, gdyż znajdują się tu wartościowe przedmioty, takie jak między innymi: naboje do strzelby czy granat. Wejdź przez pomarańczowe drzwi (8), do budynku sterowni metra.

Wewnątrz, na podłodze, odnajdziesz wąż strażacki (9).

018

Za miejscem, gdzie leży wąż, znajduje się pomieszczenie (10), w którym zbierzesz wartościowe przedmioty, a także zobaczysz stojak na broń, w którym znajduje się strzelba. Gablotę otworzysz za pomocą nożyc, które zdobędziesz po tym, jak ugasisz ogień w alejce z hydrantem.

019

Wyjdź na zewnątrz, wróć na ulicę. Udaj się teraz do płonącej uliczki z hydrantem. W tym celu wejdź po metalowych schodach (11). Możesz jeszcze splądrować aptekę, która znajduje się na tej samej stronie, co budynek, z którego wyszedłeś.

Wejdź do wnętrza budynku. W magazynie czyha na ciebie zombie. W tym pomieszczeniu odnajdziesz sejf. Idź dalej prosto. Przejdź po dachu na jego drugi koniec, gdzie odnajdziesz drabinę. Skorzystaj z niej, żeby zejść na dół i tym samym dotrzeć do płonącej alejki (1). Aktywuj hydrant (2), używając wcześniej zdobytego węża strażackiego. W ten sposób ugasisz ogień.

020

Wejdź do warsztatu samochodowego. W szafie odnajdziesz nożyce do prętów (12), dzięki którym przetniesz łańcuch:

  • w sterowni metra w bocznym pomieszczeni (10), by zdobyć strzelbę;
  • w bramce w bocznej uliczce (7) - odnajdziesz tam kilka wartościowych przedmiotów, w tym granat. Uważaj na przeciwników (strzel w beczkę, by się ich pozbyć);
  • w drzwiach supermarketu (13), który znajduje się po drugiej stronie ulicy - wewnątrz sklepu odnajdziesz pudełko, w którym ukryty jest niebieski klejnot, dzięki któremu otworzysz maszynę z zegarem w stacji metra.
021

Następnie: Resident Evil 3 - warsztat samochodowy, przywrócenie zasilania podstacji metra

Spis treści: Resident Evil 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Resident Evil 3 - prolog: ucieczka z mieszkania, parking na dachu, spotkanie z Carlosem

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

PS Plus: sierpień 2020 - pełna oferta

Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered i nie tylko.

RekomendacjaThe Last of Us 2 - Recenzja

Świat się zmienia, ludzie nigdy.

Resident Evil 8 zbyt wymagający dla PS4 i Xbox One?

Capcom nie chce ograniczać eksploracji.

The Last of Us 2 - Poradnik, Solucja

Kompletny przewodnik: opis przejścia, misje, sekrety i mechanika gry.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami