Fortnite - wyzwanie: Przeszukaj pojemniki z amunicją w Warsztacie, Hotelu Pod Soplem lub Lodowym Tronie

Mapa i szczegóły.

To już ostatnie z wyzwań zimowego festiwalu w Fortnite. Tym razem twórcy każą nam szukać pojemników z amunicją w kilku lokacjach: Warsztacie, Hotelu Pod Soplem i Lodowym Tronie. W tym poradniku podpowiadamy, gdzie się udać, aby zaliczyć zadanie.

Przypominamy, że choć to już koniec wydarzenia zimowego, gracze wciąż mają jeszcze kilka dni, by dokończyć wszystkie zaległe wyzwania.

Pojemniki z amunicją w Fortnite - mapa i lokalizacja

Na początku warto zaznaczyć, że zarówno Hotel Pod Soplem jak i Lodowy Tron to nowe obiekty, dodane do gry wraz z początkiem 2. sezonu. Warsztat na pewno znają wszyscy weterani gry.

Warsztat znajduje się na południowy zachód od Piszczącej puszczy - lub inaczej, na środku drogi pomiędzy Zielonymi Żywopłotami a Siorbanymi Szuwarami. To sporej wielkości budynek z logiem Logjam, więc trudno go przeoczyć.

mapa22
Zrzut_ekranu__632_
Źródło: Mati na Youtube

Hotel Pod Soplem znajduje się w południowo-wschodniej części mapy, w górach pod Zalewem Zastoju i Sklepową Sadybą. To duży hotel, stworzony w całości z lodu i śniegu.

mapa33
Zrzut_ekranu__621_
Źródło: Mati na Youtube

Ostatnia lokacja to Lodowy Tron. Obiekt znajdziesz na północ od Przyjemnego Parku. Również trudno go przeoczyć - to spora struktura, która jest dosłownie tronem z lodu.

mapa11
Zrzut_ekranu__626_
Źródło: Mati na Youtube

Wystarczy, że skorzystasz z dwóch skrzynek z amunicją w dowolnej z wymienionych wyżej lokacji - zadanie nie jest więc zbyt trudne.

Spis treści: Fortnite: rozdział 2, sezon 1 - wyzwania